Fallout 3 s lovci odměn, Bratrstvem i ghouly
zdroj: tisková zpráva

Fallout 3 s lovci odměn, Bratrstvem i ghouly

25. 11. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Střípky o staronových obyvatelích herního světa či způsobu cestování a projevování karmy. + NOVÉ OBRÁZKY

Bethesda Softworks trousí informace ohledně post-apokalyptického (doufejme že) klenotu Fallout 3 v dokonale mrňavých dávkách, z čehož by nejeden novinář jistě vyskočil z kůže. Na druhou stranu se vývojářům nelze zas až tak divit, protože jsou konstantně pod velkou palbou zvědavosti a interview skutečně střídá interview. Co tedy za podzim víme nového?

Tvůrci se konečně rozpovídali ohledně některých staronových obyvatel dříve západního a nyní také východního pobřeží ex-Ameriky. Dlouhou štreku napříč Státy prodělalo mezi druhým a třetím dílem Bratrstvo Oceli - elitářská technofilní organizace potomků amerických vojáků. Ti se v oblasti Washington D.C. mydlí s rozpínavými mutanty a jde tak o vaše nepřímé spojence. Návrat s mrtvolnou jiskrou v oku hlásí i staří dobří ghoulové - nezbývá než doufat, že jim nějaký povolaný člověk ponechá jejich typický suchý humor. Pro cestování po mapě se s největší pravděpodobností částečně přejme systém Oblivionu s tím, že každou lokaci bude nutno nejdříve navštívit hezky po svých. Po vzoru úspěšného fantasy RPG se i Fallout 3 dočká stahovatelných přídavků za nějaký menší peníz.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Velmi vážně jsou brány věci jako znovuhratelnost, rozmanitost, zákon rozhodnutí & následku nebo tradiční karma. Ta se má chovat velice obezřetně - když v tichosti podříznete krček nějakému zašitému feťákovi, karma vám klesne až v momentě, kdy se toho AI správně dokápne (najde-li vůbec viníka). V souvislosti s těmito čertovinami si zde zahrají i lovci odměn (ty Fallout přejal ze stařičkého Wastelandu). Plus jejich zparchantělí oponenti, bude-li se hráč k lidem v okolí D.C. chovat jako zvíře.

A proč tvůrci pořád ukazují jen to hodně profláklé novinářské demo? Jde o to, že Fallout po takřka deseti letech handrkování prodělává přechodem do 3D velké změny, takže přirozeně potřebují zjistit, jak a jestli to vlastně bude fungovat. A především znát ohlasy, jak aktuální podobu přijme lačný, vyhladovělý dav: "Nechceme udělat celý herní svět a pak říci, 'to je špatně'. Nejprve ukážeme některé postavy, interiéry i exteriéry, a teprve když se osvědčí, postupně vytvoříme další části herního světa, který posléze budeme zalidňovat a vylaďovat." Aneb běžný postup většiny vývojářů, i když nutno dodat, že tahle úvodní prototypová etapa u Falloutu 3 trvá poněkud déle, než je zvykem.
zdroj: Madbrahmin, NMA, Briosafreak, PR, vlastní

jester

Nejnovější články