Frakce a biomody v odloženém Deus Ex 2
zdroj: tisková zpráva

Frakce a biomody v odloženém Deus Ex 2

28. 10. 2003 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Troufnu si říct, že cyberpunkový mix FPS a RPG Deus Ex: Invisible War očekává v současnosti snad každý příznivce příslušných žánrů.

Deus Ex 2: Invisible War zdroj: tisková zpráva Jak prozradil designér hry Warren Spector v jednom rozhovoru, nabídne nám druhý díl Deus Ex ještě mnohem více svobody a možností, jak ovlivňovat průběh hry, než jednička. Předně se zde objeví více frakcí a bude zcela na hráči, ke které se přidá, jaké myšlenky přijme a kdo se stane jeho nepřítelem. Kdykoliv během hraní si své rozhodnutí bude moci rozmyslet a pokud tomu okolnosti dovolí, tak třeba přejít k jiné skupině. Narozdíl od originálu, kde jste ze své mateřské UNATCO kolaborovat museli, si ale vše budete rozhodovat sami. Mezi frakcemi najdete třeba náboženskou skupinu, organizaci, která chce na celé zemi nastolit jednotný ekonomický systém, puritány, fanatické zastánce (ale i odpůrce) biomodů atd. Zajímavostí je, že v Invisible War se objeví jak postavy, tak i některá místa, známá z jedničky (Tracer Tong).

RPG podstatou celé hry bude opět systém skillů, díky jehož využití vycvičíte svoji postavu v několika málo oblastech, jejichž výběr bude ale zase záležet jen na vás. V Deus Ex 2 se podle Spectora objeví úplně všechny skilly z prvního dílu, některé ale zužitkujete ve formě biomodů. Právě biomody, tedy známé nanoimplantáty, se stanou dalším nosným bodem celkové hratelnosti. Opět si pro každý slot na těle budete muset vybrat mezi několika možnými. Mezi celkovou nabídkou se blýsknou známe implantáty na zvýšení rychlosti, neviditelnost pro lidi, vylepšení zraku atd.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Spector dále tvrdí, že Deus Ex: Invisible War bude mnohem více nakloněna nenásilnému stylu hry. Už jedinčka byla v tomto ohledu hodně benevolentní a pro svůj postup jste si mohli vybrat i velice nekrvavé způsoby. Bez jediné mrtvoly ale projít hru nešlo - už jen kvůli ději. Příběh Deus Ex 2 také opět nabídne několik konců, kolik jich však bude, není známo. Hra vyjde bez multiplayeru a zatím se ani neplánuje jeho dodačené vytvoření. Podle Spectora mají být navíc verze pro PC a Xbox až na pár technických detailů (vyšší rozlišení textur u PC, změny v ovládání) naprosto totožné. A jak již víte, obě by měly i ve stejný čas vyjít, což je možná důvod, proč se v Evropě Deus Ex: Invisible War objeví namísto Američanům slibovaného 3.prosince až v prvním čtvrtletí roku 2004. Více na toto téma psal před pár dny Mondy ve svém investigativním článku Za oponou.

Za nepotěšující zprávu se dá považovat také to, že ION Storm neplánuje vydání SDK (Software Development Kit pro tvůrce různých modů), neboť by to prý bylo příliš komplikované a zdlouhavé - namísto toho se nyní vývojáři soustředí hlavně na dokončení středověké zlodějské simulace THIEF 3.

zdroj: Etoychest

kate

Nejnovější články