Garrosh si bude v Heroes of the Storm pohazovat s nepřáteli jako s míčem
zdroj: tisková zpráva

Garrosh si bude v Heroes of the Storm pohazovat s nepřáteli jako s míčem

28. 7. 2017 16:37 | Preview | autor: Adam Homola |

Z vesmíru zase zpátky do Azerothu a k sérii, z níž je v Heroes of the Storm nejvíc hrdinů. Vývojáři z Blizzardu nad nějakým pomyslným vyvážením počtů mávají dlouhodobě rukou, takže dalším hrdinou není nikdo jiný, než sám syn Groma Hellscreama a vůdce Hordy, Garrosh.

Ten ve hře zastane roli válečníka s paradoxně docela malým poškozením, ale zase toho na druhou stranu vydrží opravdu hodně. Garrosh toho zvládne dost sám, je perfektní na iniciování týmových soubojů a crowd control mu jde taky od ruky. Tohle všechno zase ale kompenzují chabé možnosti úniku, malé poškození proti budovám a obecně absence velkého poškození které by mohl nárazově uštědřit.

Všechno, co Garrosh dělá těží do jisté míry z pasivní schopnosti Armor Up. Čím méně má Garrosh života, tím více má štítů. Jakmile tedy uvidíte na bojišti nepřátelského Garroshe se třetinou života, nemusí to ještě nutně znamenat jednoduché zabití, a naopak můžete klidně zhynout vy. Čím méně má Garrosh života, tím menší poškození mu dáváte, a tak asi nebude zrovna moudré pouštět se do souboje s ním jeden na jednoho ve chvíli, kdy máte oba málo života.

Vůdce Hordy je ale nebezpečný bez ohledu na stav svého života už jen kvůli svým schopnostem. Tou první je Groundbreaker a dělá přesně to, co byste od ní čekali. Minimálně co do animace zemi sice rozbíjí, ale hlavně dává nepřátelům v určité oblasti poškození. Navíc si ještě nepřátele na okraji dané oblasti přitáhne k sobě, aby je pak mohl ještě o to víc seřezat.

zdroj: Paramount Pictures

Bloodthirst vám zase pomůže v nesnázi, protože kromě docela velkého poškození nepřátelům vás umí i vyléčit a to za 10 procent z vašeho chybějícího života. Pokud aplikujete Bloodthirst na nepřátelské hrdiny, je léčivý efekt dvojnásobný.

Nejzajímavější a potenciálně nejvíce nebezpečnou schopností je ale určitě Wrecking Ball. Díky ní Garrosh prostě čapne nejbližšího nepřátelského hrdinu, miniona nebo mercenary a hodí ho za sebe, před sebe, či kamkoliv jinam kolem sebe. K tomu si připočítejte ještě nějaké to poškození a následné zpomalení o 30 procent. Díky jednomu talentu lze pak Wrecking Ball použít i na přátelské hrdiny a házet je pryč z nebezpečí, nebo naopak s jejich pomocí dorážet prchající nepřátele.

První ultimátka Warlord’s Challenge sice možná sejme vás, ale může zachránit zbytek vašeho týmu. Po aktivaci se všem nepřátelským hrdinům v okruhu vypnou na chvíli schopnosti (efekt Silence) a po krátkou dobu 1,5 vteřiny jsou všichni nuceni útočit jen a pouze na Garroshe. To vám může slušně zavařit, ale zase tím alespoň na chvilku odvedete pozornost od vašich slabších spoluhráčů. A v některých vyhrocených týmových soubojích může rozhodnout i taková chvilka.

Druhou ultimátkou je Decimate, která udělí nepřátelům menší poškození, ale zpomalí je o 30 procent. Pokud trefíte nepřátelské hrdiny, dáte o 100 procent větší poškození a za každého zasaženého hrdinu se vám cooldown Decimate sníží o jednu vteřinu. Decimate můžete navíc použít třikrát hned za sebou a nepřátelské hrdiny dohnat, nebo naopak zpomalit tak, že si nakonec útok rozmyslí.

Garrosh, jako ostatně každý tank, sice určitě nějakým tím healerem nepohrdne, ale jinak působí jako jeden z nejsamostatnějších hrdinů celého Heroes of the Storm. Což je vzhledem k často mizivé snaze o spolupráci ze strany některých náhodně přidělených hráčů vítaná vlastnost.

Nejnovější články