God of War nabídne čtyři stupně obtížnosti a dovolí vypnout interface
zdroj: tisková zpráva

God of War nabídne čtyři stupně obtížnosti a dovolí vypnout interface

11. 4. 2018 16:21 | Preview | autor: Adam Homola |

God of War se blíží, recenzi si budete moct na Games přečíst už zítra a odpoledne se o hře dozvíte také z našeho mini Fight Club speciálu. Vývojáři takhle těsně před vydáním pouští jednu informaci za druhou, a teď došlo i na rozpis obtížností a možnost vypnout si uživatelské rozhraní. Fanoušky série jistě potěší fakt, že nový God of War nebude mít jen jednu jedinou obtížnost.

Hra vám dá na začátku vybrat, ale zároveň jasně doporučí, co by si měl kdo zvolit. Možnosti jsou klasické, víceméně jasné a těžko si představit, že by mohly někoho zmást:

Give Me A Story: nejjednodušší mód zaměřený především na příběh. Úplně bez výzvy to samozřejmě nebude, ale nikde byste neměli často umírat, nebo se snad někde zaseknout. Jednoduše pohodový průchod hrou.

Give Me A Balanced Experience: doporučené nastavení obtížnosti pro většinu hráčů. Výzva tak akorát a podle tvůrců by měli na tuhle obtížnost začít všichni „běžní“ hráči.

Give Me A Challenge: obtížnější nastavení s podstatně menším prostorem pro chyby. Doporučeno pro hráče, kteří jsou v akčních hrách jako doma, a také pro sebevědomé veterány série God of War, kteří předchozí hry dohráli na vyšší obtížnosti.

Give Me God of War: nejtěžší obtížnost, kdy jste vy slabší a nepřátelé silnější. Je jich také víc a chovají se mnohem agresivněji. Všechno je vyladěno tak, abyste se opravdu zapotili a hra vás za sebemenší chybku plácla přes prsty. Pokud hru na tuhle obtížnost spustíte, už ji navíc nebudete moct během hraní snížit.

  04.max-1920x1200 zdroj: tisková zpráva

Immersion Mode

God of War vypadá z dostupných obrázků a videí parádně, a pokud se vám doma válí PlayStation 4 Pro a televize s rozlišením 4K, můžete si vizuální stránku hry užít bez jakýchkoliv rušivých elementů. Vývojáři vám totiž dovolí povypínat různé prvky uživatelského rozhraní nebo ho rovnou vypnout úplně celé, jak prozradili na webu hry.

To je ideální mimo jiné třeba na típání obrázků nebo streamování. Podobně jako v Horizon Zero Dawn navíc můžete hrát jen s omezeným (či žádným) interfacem a po přejetí po touchpadu na DualShocku si kompletní uživatelské rozhraní na chvilku nechat zobrazit.

God of War vychází exkluzivně na PlayStation 4 příští pátek, 20. dubna. Embargo na recenze padá ale už zítra, 12. dubna, a tehdy si na Games budete moci přečíst, jak to s Kratem dopadlo tentokrát.

zdroj: Archiv

Nejnovější články