Stadia s multiplayerem počítá, ale na otázku ohledně podporovaného počtu hráčů odpovídá vyhýbavou větou: „Záleží na hře, kterou hrajete.“ Na druhou stranu je FAQ velmi konkrétní v případě lokálního hraní: „Váš účet Stadia bude podporovat až čtyři ovladače Stadia pro účely lokálního multiplayeru.“
Ovladač bude ke hře připojený prostřednictvím wi-fi, nicméně při jeho zprovoznění využijete Bluetooth a zároveň ho můžete zapojit do libovolného zařízení pomocí kabelu USB-C. Teoreticky by mohl fungovat i mimo Stadii, ale Google nic takového nepřekvapivě nezaručuje.
Pokud vás Stadia láka především z hlediska mobilního hraní, pak musíte mít – alespoň zpočátku – tablet s operačním systémem Chrome OS nebo jeden ze dvou telefonů Pixel 3 a Pixel 3a. Podpora dalších zařízení přibyde později.
Dalším novým bodem často kladených dotazů je trvanlivost her. Čas od času se setkáme s vypršením licence, kdy jsou dotyčné hry zcela stažené z prodeje a neexistuje možnost jejich pořízení. Když se něco takového stane ve Stadii, pak o svou zakoupenou hru nepřijdete, stejně jako tomu je třeba na Steamu.
Stadia bude navázaná na váš účet Googlu, se kterým budete moct hrát na jakémkoliv zařízení, ale jen jednu seanci v jedné chvíli. Zároveň bude možné členství darovat. Nejprve totiž dostanete s pořízením Founder’s Edition kód, který může uplatnit libovolný účet Googlu. Founder's Edition tedy není automaticky navázaná na účet, který ji zakoupil.
To jsou prozatím všechny nové střípky, které zase ukrojily něco málo z mlhy zahalující streamování her od Googlu. Snad v České republice nebudeme na spuštění Stadie čekat dlouho, abychom si sami vyzkoušeli její přednosti a případné nedostatky. Do té doby si budeme muset vystačit se zahraničními dojmy.