Lidstvo zase jednou přesouvá výrobu do vesmíru. Tentokrát se naštěstí nejedná o tolik ždímaný Mars, ale o prozatím nezajímavý Saturnův měsíc Titan. Zajímavým se stane až s příchodem vás a dalších společností, které se zde rozhodnou vybudovat obří industriální oblasti na výrobu čehokoliv, co dokáže vydělat miliardy.
V podstatě jako v každé budovatelské strategii i zde začínáte s málem. Z toho mála budov pro zaměstnance, těžebních zařízení a zpracovatelských továren se postupně rozrostete do šířky, ale i výšky. Každá budova se v průběhu vývoje vašeho továrního impéria může dostat až na třetí, nejvyspělejší úroveň, podobně jako v Cities Skylines nebo Anno 2205.
zdroj: Archiv
Samozřejmostí bude neustálá optimalizace pracovní síly, výrobních procesů, spotřeby energií a kladný tok financí. Možná trochu nestandardně vás v Industries of Titan čeká konkurenční boj. Se svými soky se sice můžete vypořádat po stránce politické, produkční nebo technologické, ale nechybí zde ani násilná cesta.
Pro tyto účely musíte spustit výrobu bitevních lodí, jejichž design máte plně ve svých rukách. Sami určíte, kde budou střílny a štíty, kam se nejvíce hodí trysky, a kde by zase bylo dobré loď vyztužit. Přestože hra v základu běží v reálném čase, nechybí zde zapauzování, abyste měli čas na rozmyšlenou ve vypjatých situacích.
Tak to vidíte sami. Po divnosti Crypt of the Necrodancer ani památky. A není to rozhodně na škodu, pokud se studiu i v tomto případě povede připravit kvalitní zážitek. Přesto mají obě hry jeden společný, na první pohled možná nerozeznatelný, prvek – o hudbu se stará opět elektronický mág Danny Baranowsky. Budoucnost hudebního doprovodu Industries of Titan je tak v těch nejlepších rukách. Co se vydání hry týče, tak si musíte vystačit s pouhopouhým „Coming Soon!“ na Steamu.