Info o novém Theme Parku
zdroj: tisková zpráva

Info o novém Theme Parku

12. 12. 2000 7:23 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Výborná strategie Rollercoaster Tycoon se už od jara 1999 drží na předních místech žebříčků nejprodávanějších her a bylo by podivné, kdyby se této obrovské popularity zábavních parků nesnažil někdo další využít.

Theme Park Inc. zdroj: tisková zpráva Zatímco autor hry, geniální Chris Sawyer (mj. tvůrce Transport Tycoonu, viz náš rozhovor), nás zásobil trochu netakticky pouze několika datadisky, v Bullfrogu natajno pracovali na pokračování svého Theme Parku, který se nedokázal vymanit ze stínu mnohem úspěšnějšího Rollercoaster Tycoonu. Byl to přitom paradoxně Bullfrog, který celou mánii okolo simulace zábavních parku začal v roce 1994 svým Theme Parkem, kterého měl vloni vystřídat Theme Park World (v USA vyšel pod názvem Sim Theme Park). Ten sice disponoval poměrně slušným 3D enginem a možností přepnout se do v té době nevídaného 3D pohledu z vlastních očí, ale vkládané nadějě tvůrců nenaplnil především z důvodů vysokých hardwarových nároků a nudy, která se po chvíli dostavila kvůli absenci nějakého jasně daného cíle hry. Právě toho se chtějí autoři pokračování, které má opět dva názvy (Sim Coaster a Theme Park Inc.), vyvarovat.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Podobně jako v Rollercoaster Tycoonu zde bude mít hráč v každém scénariu dané úkoly, jako například prodat x kusů hamburgerů nebo vytvořit z nějaké atrakce profit. Čím více se vám bude dařit, tím bude růst váš podíl ve firmě provozující park a jakmile dosáhnete většiny, budete se moci prohlásit za prezidenta. Zajímavostí jsou i tři různé skupiny návštěvníků parku (děti, rodiče a prarodiče), kterým se samozřejmě líbí odlišné atrakce, 70letý děda by asi těžko snesl projížďku na šílené horské dráze :) Oproti Theme Park Worldu nalezneme v jeho pokračování místo 4 různých scénárií pouze tři, což by ale mělo být ospravedlněno větší propracovaností jednotlivých atrakcí a jejich větším počtem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Přínosem se mi zdá být i slibované zastavení času v době, kdy se budete piplat s vytvořením své horské dráhy. Ta by měla jít postavit mnohem snáze než v Rollercoaster Tycoonu a bude vždy zaručeně fungovat, což je naopak podle mě trochu škoda, ale jen to potvrzuje tvrzení autorů, kteří chtějí ze Sim Coasteru udělat spíše zábavnou hru než věrnou simulaci jako byl RCT. Doufám, že alespoň přidají možnost havárií nebo vylétnutí vlaku z trati, což v Sim Theme Parku citelně chybělo. Na výsledek snažení Bullfrogu si ale budeme muset počkat ještě do ledna, než hra vyjde, ale je už předem jasné, že díky atraktivnímu názvu s použitím slova Sim a současné popularitě tématu bude určitě bodovat - více se o hře dozvíte na homepage, která byla včera spuštěna a je celá ve Flashi.

jd

Nejnovější články