Jaký by mohl být BioShock 2 Sea of Dreams?
zdroj: tisková zpráva

Jaký by mohl být BioShock 2 Sea of Dreams?

31. 10. 2008 21:21 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Někteří jsou pro příběhový prequel s možností sledovat pád Rapture. Co dalšího si přát?

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Dle redaktorského týmu z amerického serveru IGN by se dění v chystaném BioShock 2 Sea of Dreams mohlo znovu navrátit do podmořského Rapture. Ovšem do časů, kdy jeho obyvatele teprve zachvacovalo šílenství a dění ve městě se blížilo ke svému pádu. Na ten byste se pak dívali očima jednoho ze zúčastněných lidí, tedy člověka, který by si zde mohl projít další, v jedničce neviděné lokality a byl přitom konfrontován s protivníky se speciálními dispozicemi. Lákavá by samozřejmě byla také návštěva známých míst, která by ovšem logicky vyhlížela "trochu" jinak, než v originále.

S čímž souvisí možnost lepšího a podrobnějšího nastínění vysvětlení, co se vlastně v Rapture přesně přihodilo, u čehož by pak neměly chybět ani zcela unikátní postavy z jedničky - Velký taťka a Malé sestřičky, potažmo zakladatel Rapture Andrew Ryan. A také nepříjemní mechaničtí boti strážící určité úseky města, přičemž by nebylo od věci, kdyby tyto bylo možné následně složit do nějaké lepší (pokrokovější) alternativy pro vlastní obranu. Byla-li řeč o sestřičkách, pakliže v pokračování se tyto dle traileru objevují o poznání starší, je tu přímluva, aby měly mnohem výraznější osobnost. A různé preference a modely chování, podpořené v některých případech i ochranářskou neúčastí Velkého taťky.

Ve druhém dílu by mohlo dojít k mixování plasmidů pro jejich bohatší využitelnost. K vylepšování dispozic zbraní právě skrze plasmidy, nebo umožnit jinou modifikaci zbraňového arzenálu. Nyní se má na mysli klasické mixování různých částí pro vytvoření hybridní zbraně, nebo jenom její dílčí zlepšení např. skrze větší zásobník. Většina redaktorů je pro zásadní upravení systému hackování, který jim v originále připadal po čase dost jednotvárný, potažmo jeho totální vypuštění. A různorodější možnosti při volbě směru vývoje hlavního hrdiny, ať již půjde o příběhový prequel či pokračování.

Jinak také zazněla prosba ohledně vynechání komor navracejících vám automaticky život, čímž se dramatiky snižovala obtížnost originálu. Návrh na nějakou penalizaci vaší osoby při častém využívání plasmidů, jak se to ostatně stalo obyvatelům Rapture. Otevřenější svět se spoustou interakce, do čehož lze zahrnout především dialogy s NPC a tady pak i různorodé úkoly pro splnění. Byť zrovna v tomhle případě si někteří myslí, že by to nedělalo dobrotu a došlo by minimálně k tomu, že by hra nedosáhla výtečné klaustrofobické atmosféry originálu. Nicméně zůstává tu aspoň otevřená otázka stran větší interaktivy herního prostředí, počítaje v to také jeho zničitelnost. Odkud už je jenom krůček k dotazu, co byste tu vlastně chtěli mít vy?

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
BioShock 2 teaser trailer ve vysoké kvalitě  [22.10.2008 11:11 - levis]
BioShock 2 Sea of Dreams teaser trailer  [16.10.2008 13:13 - levis]
BioShock 2 oficiálně, Mafia 2 a Borderlands až 2009  [12.3.2008 09:09 - jd]
Artworky z BioShock 2?  [3.3.2008 12:12 - levis]
Co si přát do pokračování BioShocku?  [16.1.2008 11:11 - jester]

zdroj: IGN

mart

Nejnovější články