Jeho zatím poslední zástupce, který se v dubnu 2005 objeví v Americe na konzoli PlayStation 2, má název Stella Deus: The Gate of Eternity.
Na rozdíl od dosavadních aktivit firmy Nippon Ichi - SRPG série Disgaea, La Pucelle Tactics a Phantom Brave, je vizuální prezentace Stella Deus o trochu více dospělejší, jestli se to tedy vůbec dá u japonské produkce takhle říci. Nicméně kreslené kontury mají nezaměnitelný půvab tím více, oč je realističtější rozpohybování všech postav na scéně. K tomu si připočtěte namluvení dialogů zdejšího příběhu s očekávaným fantasy rámcem a hlavně soundtrack, který má mít na svědomí Hitoshi Sakimoto (Final Fantasy Tactics, Vagrant Story).
Klíčový samozřejmě bude soubojový model, jenž v tomto žánru do značné míry evokuje šachovou partii. Jednotlivé postavičky se budou klasicky střídat na tahu po kolech a možnosti eventuálních aktivit má determinovat jejich specializace (job) a také dosah pohybu po herní ploše, rozdělené na pomyslné čtverečky. Důležité bude, zda-li soupeře napadnete zezadu či zepředu, zda-li můžete vytvořit drtivější atak v kombinaci s vedle stojící postavou z vaší družiny a v neposlední řadě skutečnost, kým a na koho vlastně zaútočíte.
Tvůrci hovoří o padesáti hodinách hraní, jež vedle bojování mají vyplnit i taktické rošády s inventářem a menu, v nichž bude prostor pro dokupování žádaných propriet, vytváření vlastních předmětů, jakož i přiřazování rozličných skillů. Jak to celé uzavřít? Pakliže máte rádi hry, u nichž se musí přemýšlet, jedna taková je právě na obzoru.