Juniper Crescent - The Sapphire Claw
zdroj: tisková zpráva

Juniper Crescent - The Sapphire Claw

5. 5. 2005 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Následující zpráva nejspíš potěší zejména příznivce adventur.

Steve Ince, autor a designér kontroverzní hry Broken Sword: The Sleeping Dragon, vývojář s více než dvanáctiletými zkušenostmi, založil nové studio - Juniper Games - a pod jeho hlavičkou nyní pracuje na svém novém komediálním projektu s názvem Juniper Crescent - The Sapphire Claw, který vychází z oblíbeného webového komiksu. Z rozhovoru na stránkách Adventrure-Treff jsme se dozvěděli, že Ince hru vyvíjí zatím úplně sám, ale už okolo sebe shromažďuje další potřebné síly.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Hlavním hrdinou hry (stejně jako komiksu) je poměrně obyčejný, i když jednooký kocour jménem Scout. Proč je jednooký, to nikdo neví. Prý pokaždé, co se ho na to někdo zeptá, ten příběh vypráví jinak. Ale to je teď vedlejší. Nás momentálně zajímá jeho herní příběh, ten, v němž se ne úplně ochotně přidá k bandě zvířátek opouštějících svůj pohodlný domov a vydávajících se na cestu do exotických a nebezpečných končin, aby vypátrala bájný artefakt, Safírový dráp. To vše s vidinou setkání s králem všech koček, pokud ovšem existuje a zbavení se jistého Big Moga (kočičího mafiánského bosse) a jeho svou mizerných nohsledů, opelichaných podvraťáků.

Pomáhat mu přitom budou jeho přátelé - např. opičák Lincoln, opička Amber a obrýlený myšák Blinky, kterého Scout potká hned na začátku hry. Blinky bude dokonce přímo součástí Scoutova inventáře, ale v případě nutnosti se stane také normální hratelnou postavičkou. Když to bude nutné, můžete se na něj obrátit se žádostí o radu. Během celého vašeho putování totiž narazíte na mnoho různých překážek a komplikací. S trochou důvtipu a vhodným využitím věciček po kapsách si s nimi však jistě poradíte.

Zajímavost této hry má spočívat mj. i v tom, že souběžně s její hlavní náplní budete mít neustále přístup ještě k jakési paralelní, takže by se v žádném případě nemělo stát, že byste se nudili. Obě tyto herní roviny se budou navzájem prolínat a doplňovat. Hra prý bude také skrývat různá překvapení, tzv. Velikonoční vajíčka. Jak si můžete všimnout na přiloženém obrázku, Juniper Crescent - The Sapphire Claw bude ve 2D, s ručně kresleným pozadím. Základem je Wintermute engine, který je dílem českých programátorů a běží na něm i u nás nedávno recenzovaná freeware adventura Pět kouzelných amuletů. Podporováno má být rozlišení 1024x768. Grafické pojetí i hratelnost je prý inspirována mnoha různými žánry, takže se můžete těšit na vzrušující kombinaci tradičních i moderních nápadů. Podle preview na stránkách Adventure Gamers hra vypadá opravdu velice pěkně. Její ovládání je prý dokonale intuitivní a postačí vám k němu pouze myš. Kdy bude vydána, je v tuto chvíli ve hvězdách. Steve Ince intenzivně hledá vydavatele.

korgull

Nejnovější články