Kampaň běží přibližně jeden den a tvůrci za tu dobu stihli nastřádat sympatických 88 tisíc korun švédských, takže zájem ze strany komunity evidentně existuje. Lidé jsou celkem pochopitelně nadšení z představy kompetitivního multiplayeru na dedikovaných serverech nebo plně nadabované singleplayerové kampaně, v níž se ujmete padlého lorda a pokusíte se znovu obsadit své právoplatné místo na vrcholu mocenské pyramidy.
Pomohou vám k tomu nejen rytíři, lučištníci nebo katapulty, ale také magické příšery (třeba vycvičení vlci) a kouzla. K těm se dostanete pouze tehdy, když na vyznačeném místě na mapě, o nějž se pravděpodobně bude krutě bojovat, postavíte chrám. Pak budete moci po nepřátelích dle libosti metat blesky či meteory nebo dokonce spustíte sněhovou bouři, kvůli které zamrzne řeka. Vy pak po náhle ztvrdlém povrchu provedete překvapivou ofenzivu.
Bannermen si obecně hraje s herním prostředím. Rozhodně víc, než je na poměry RTS běžné. Kromě mrznutí a tání ledu na vás významně pomrkávají například viklavé balvany, do nichž stačí v pravou chvíli strčit, a jejich drtivá trajektorie se střetne s nic netušící nepřátelskou armádou. Nebo se na nějaké kameny vykašlete, koupíte se pyromancera a do průsmyku nakladete miny, případně se sami odpálíte výměnou za masivní poškození.
Jinak je všechno více méně při starém, aspoň co se týče mechanik. Grafiky se to ale vlastně týká jakbysmet. Bannermen totiž nevypadá zrovna hezky, i když zastaralé textury bych překousl daleko spíš, než neohrabaně vypadající animace. Ale času na úpravu je dost – hra by měla vyjít až ve druhém kvartálu příštího roku.
Jestli vás Bannermen zaujala, na Kickstarteru ji v základní edici pořídíte v přepočtu za 20 euro. Hejsky mezi vámi by mohly přitahovat i dražší možnosti, díky kterým se dočkáte například skinu Zlá armáda pro celé vaše vojsko, nebo se naopak vystrojíte do krásného zlatého brnění opravdových klaďasů. Ovšem sedmdesátieurová investice je v současném stavu možná přece jen poněkud předčasná.