Kooperativní akce v Ratchet: Deadlocked
zdroj: tisková zpráva

Kooperativní akce v Ratchet: Deadlocked

11. 4. 2005 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Insomniac Games se v téhle exkluzivní PS2 akci, cílené na trh pro konec roku, snaží ještě dále umocnit svůj záměr přetavit svou sérii, začínající jako klasická 3D plošinovka, do nesmlouvavé third-person střílečky.

Hlavní hrdina Ratchet bude zajat mediálním magnátem jménem Gleeman Vox a musí následně přistoupit na jeho pravidla, což znamená účast v bojové hře DreadZone (že by něco na způsob Running Mana?:o) Přítomnost robůtka Clanka se zde omezuje toliko na rádiovou výpomoc.
Levely ve hře Ratchet: Deadlocked mají býti mnohem otevřenější a hlavně nelineární, přičemž v možnostech vypořádání se s vašimi protivníky bude vedle zajímavého zbraňového arzenálu i součinnost se zde přítomnými boty. Nejdůležitějším aspektem totiž bude kooperativní hraní, což má být dále umocněno eventuální participací dalšího hráče přes split-screen. Konečně pro společnou snahu tu je navržena řada herních úseků. V případě botů se pak mluví o kontextových příkazech - pokud např. narazíte na šroub pro nutné otevření zavřených dveří, můžete touto činností pověřit bota, nebo mu dát povel, aby vás kryl s tím, že se technického úkolu se šroubem ujmete sami.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Arzenál zbraní sice nebude tak velký, co v minulosti, pouze "deset" kusů, nicméně údajně se výrazně zlepšily možnosti jejich upgradu. Eventualita vylepšení se však bude týkat i botů. Dalším prvkem hodným ocenění má být svobodný výběr misí, tedy bude na vás, v jakém pořadí tyto budete absolvovat a co je také důležité, jakým způsobem. Samozřejmostí bude online podpora, která se má pochopitelně dočkat řady nových prvků, počítaje v to nové módy a mapy. Mluví se o tom, že vás online mnohem rychleji vtáhne do hry.

Vizuální stránka bude méně barevná, střízlivý design a celková atmosféra napovídá o dospělejším pojetí hry, v níž znovu nechybí ani dopravní prostředky k využití, připomínající nyní spíše robotické mechy. Třetí díl se setkal s velkým aplausem, i když upřímně řečeno zase tak světoborné představení to nebylo, takže doufejme, že tvůrci nebudou mít nos příliš nahoru a připraví skutečně sofistikovanou PS2 akci!
zdroj: IGN

martin

Nejnovější články