Kooperativní diablovka Barbaric má mezi hrdiny elfku, démona i chlapíka s kamennou kůží
zdroj: tisková zpráva

Kooperativní diablovka Barbaric má mezi hrdiny elfku, démona i chlapíka s kamennou kůží

13. 7. 2017 10:33 | Preview | autor: Patrik Hajda |

Rogue-like hry na trhu zrovna nechybí, ale kolik z nich si můžete zahrát v kooperaci s jinými hráči online? Stejnou otázku si položilo nové indie studio Ignited Artists složené z bývalého viceprezidenta společnosti Activision Blizzard Alessandra Tenta a jednoho z nejdůležitějších vývojářů mobilních her minulé dekády Scotta Foea. Odpovědí má být jejich rogue-like diablovka Barbaric.

V týmu až čtyř hráčů se vydáváte na průzkum temných jeskyní v ponurém fantasy světě Aldderas, vybavení chladnými zbraněmi, hřejivými pochodněmi a speciálními schopnostmi daných hrdinů. Váš cíl? Probojovat se jeskynním komplexem až k bossovi, vyřešit řadu hádanek a obrat mrtvoly o užitečné předměty.

Hra bude samozřejmě klást důraz na spolupráci celé skupiny při zdolávání jednoho ze sta miliard(!) různých dobrodružství. Na oficiálním webu se to přímo nepíše, ale bez procedurálně generovaných jeskyní by takového čísla ve dvou lidech docílili stěží. Barbaric však není nutně čistokrevná kooperace, klidně si mžete jít po krku. Ze zabitého bosse totiž vypadne jen jedna odměna a pak záleží na každém jednotlivém členovi skupiny, jak se v danou situaci zachová – přátelsky nebo vražedně?

zdroj: Archiv

Z osmi plánovaných tříd zatím tvůrci představili čtyři, které můžete vidět i na pěti minutách nekomentovaných záběrů z rané fáze hry. Ta bělovlasá elfka s modrým zářivým tetováním je Neadra. Umí se přeměnit v mrak, který snižuje zranění svých kolegů v blízkosti a léčí je na úkor svého vlastního života. Když zemře, znovu povstane jako démon s touhou rozsévat bolest.

Pokud Neadru považujete za typickou elfí křehotinku, pak Edrek je typický tank. Jeho národ neoplývá magickými schopnostmi, ale zato disponuje téměř kamennou kůží. Nejenže je těžké je zranit, ale je téměř nemožné je v boji omráčit. Edrek je přes svou mohutnost schopný vyskočit několik metrů do vzduchu a dopadnout na hlavy nepřátel se zničujícím účinkem.

Sloarn patří k démonické rase, která kdysi vládla celému Aldderasu. Během Nekonečných válek se objevily rasy výše zmíněných postav, které daly vzniknout absolutní nenávisti a touze démonů po jejich vyhlazení. Sloarn je zvyklý na temnotu, proto nepotřebuje držet pochodeň a může se tak vybavit obouručními zbraněmi. Podobně jako Neadra dokáže své tělo přeměnit v běsnící oheň, který uštědřuje poškození ostatním a zároveň pohlcuje zranění, které dostane Sloarn.

Jako poslední se představila Miba, lovkyně démonů, která touží po světě plném světla. Nízký vzrůst a vysoká hbitost jí zajišťuje slušnou obranu před nepřátelskými útoky a sama dokáže rozdávat jednu svižnou ránu za druhou.

To by byly první čtyři „hrdinové“ z plánovaných osmi. Na oficiálním webu si můžete přečíst jejich detailnější popis včetně příběhového původu. Barbaric by se měla objevit na Steamu na podzim letošního roku v rámci předběžného přístupu.

Nejnovější články