Krocení duchů po boku Ghostbusters
zdroj: tisková zpráva

Krocení duchů po boku Ghostbusters

30. 4. 2008 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Nový člen týmu se poprvé ujímá zvláštní duchařské techniky: neskončí to katastrofou? + OBRÁZKY

Zima je pryč, sněhem zasypané vývojářské studio Terminal Reality zase mžourá proti slunci a s příchodem jara autoři předvádí i nový build své chystané multiplatformní akce Ghostbusters, de facto sloužící coby třetí díl filmové série. Vrátíte se v něm o sedmnáct let zpátky do role nováčka v týmu Krotitelů duchů, který se původně ani členem skupiny stát neměl a budoucí bratři ve zbrani si na něm chtěli jen otestovat nové technologie. Jenže to by do New Yorku nesměla přijít další invaze duchů, které je třeba pochytat a uvěznit, či v horším případě zcela zničit.

Hned v jedné z prvních misí budete pronásledovat obrovského marshmallowovského panáka Stay Puft, který s sebou naštěstí potáhne početný doprovod jako dělaný pro naučení se principům hry. Prvně budete spolu s Rayem procházet šedými kancelářskými místnostmi kolem kopírek, uklizených stolů a vyděšených sekretářek, jenže pak se něco začne dít a Ray vám nařídí vytáhnout tajemný přístroj PKE Meter. S ním se bude nejlépe pracovat v pohledu první osoby, kdy ukazatel výskytu duchů budete mít v prostředku obrazu namísto zbraně.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Co chvíli se šipka začne třást a tehdy se vyplatí zpozornit, zvlášť když skleněnými okny do místnosti vpadne banda uřvaných malých marshmallow goblinů. Pak se strhne rvačka, Ray začne křičet a metat všude kolem sebe protonovými paprsky: ty zdemolují kancelářský nábytek, přeřežou stoly na dva kusy, zničí květináče a na stěnách nechají ošklivé černé šmouhy. Co potěší je, že až se na místo prvního střetu koncem úrovně vrátíte, celý tenhle brajgl se tu bude pořád válet přesně tak, jak jste ho tu zanechali.

Vedle výše popsané úrovně na Xboxu 360 autoři předvádí také technologické demo pro změnu na PS3, které si zahraniční kolegové nemohli vynachválit. Hra již v současnosti zvládá plynulých třicet snímků za sekundu v nativním rozlišení 1080p a co víc, herní engine vývojářům dovoluje ledaccos: třeba umístit do newyorských ulic na tisíc chodců, kteří se při spuštění simulace náhodně prochází a na potkání vyhýbají, zdraví nebo dávají do řeči. Nakonec však smutná zpráva: kvůli požadavku filmového zážitku nakonec Terminal Reality vypustili online kooperativní mód, který nahradí nejspíš jen několik misí designovaných speciálně pro multiplayer.

Ghostbusters: The Videogame vyjdou na podzim pro PC, X360 a PS3 - více v dosavadním zpravodajství:

Na hostinu a do knihovny v Ghostbusters  [9.12.2007 14:14 - levis]
Ghostbusters aneb nenažraná monstra  [29.11.2007 19:19 - levis]
Zkrocení zlého ducha v Ghostbusters  [17.11.2007 16:16 - levis]
Ghostbusters aneb Krotitelé duchů se vrací  [15.11.2007 16:16 - levis]
zdroj: IGN

Nejnovější články