LawBreakers bitvu nevzdává, hráče chce přitáhnout pravidelným přísunem nového obsahu
zdroj: tisková zpráva

LawBreakers bitvu nevzdává, hráče chce přitáhnout pravidelným přísunem nového obsahu

7. 9. 2017 12:44 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Multiplayerová střílečka LawBreakers má v patě zaražený trn zvící velikosti turnajového dřevce. Jde o počet hráčů, který je nepříjemně nízký, což se projevuje na tom, že aktivní hráči dlouho čekají na zahájení zápasu. Nicméně plat, že vývojáři z Boss Key boj nevzdávají. V první řadě jim nic jiného nezbývá, ale v druhé, hry jako Rainbow Six Siege jsou důkazem toho, že problematické začátky mohou vést k úspěšné budoucnosti. Představili tedy plány do konce roku a doufají v to, že se situace obrátí.

Cílem je samozřejmě nalákat nové hráče a také tím vylepšit zážitek těch stávajících. V první řadě by k tomu měly pomoci tutoriály a celkově systematičtější přivítání budoucích nováčků, aby nebyli zahlcení různými prvky. Lépe by měli rozumět základním principům LawBreakers a chápat jemné nuance, které je povedou k úspěchům na vyšších rancích.

Chystá se samozřejmě nová mapa, protože bez přísunu čerstvých map by žádná multiplayerovka nemohla být. Ta nejbližší se bude jmenovat Namsan a je první, která je tematicky zasazená mimo území postapo Spojených států. Jak tvůrci zdůrazňují, stejně jako u dalšího dodatečného obsahu, i mapy budou pro majitele hry zadarmo. Kromě mapy jsou kořením her tohoto typu nové módy. Aktuálně Boss Key všechny označují jako Skirmishe a jsou dočasné. Mají oživit hratelnost pozměněním pravidel oproti klasickému Quick Matchi.

zdroj: Vlastní

V budoucích měsících představí i ryze kompetetivní Ranked Mode nazvaný Boss Leagues. Detaily si ale nechávají tvůrci pro sebe. Fanoušky Blitzballu potěší chystaná mapa Gateway, která představuje arénu pro tenhle futuristický, svérázný sport. Čekat můžete i nové skiny a na konci roku pak novou třídu, ohledně níž jsou ale Boss Key tajemnější než hrad v Karpatech. V té době už by mohla být dokončená i mapa Valhalla.

Hlavní je ale zvýšit počet hráčů. „Když jsme začali dělat LawBreakers, celý koncept stál na tom, že půjde o dlouhodobou věc. Při plánování a designování prvků jsme je koncipovali tak, aby průběžně každý měsíc přicházeli noví hráči a aby se zároveň díky novinkám bavili i stávající hráči. Tenhle duální přístup představuje designérskou filosofii, která platí i pro další obsah, který vznikne po vydání – vylepšit hru pro ty, kteří už hru mají a pro ty ostatní ji učiní lákavější.“

Dá se říct, že Boss Key teď stojí zádi ke zdi a nemají co ztratit. Je jasné, že na velké části obsahu, který teprve vyjde, se pracovalo ještě před vydáním a teprve teď jej vývojáři dokončují. Klíčové je – a to ostatně potvrzují přímo ve své tiskové zprávě – kompenzovat nízký počet hráčů v danou chvíli tak, aby ti, kteří ve hře jsou, netrpěli dlouhým čekáním na zápasy. Jedině tak se ukáží silné stránky LawBreakers, kterými hra pořád může přitáhnout spoustu zájemců.

Nejnovější články