Vývojáři Loading Human o sobě tvrdí, že se inspirovali v klasických klikacích adventurách, jejich koncept však pojali moderními metodami. Proto chybějící interface a ovládací prvky - v Loading Human se k používání nebo braní předmětu mají používat výhradně periferie Oculus Rift jménem Sixense STEM a Razer Hydra a s předměty tak bude operovat stejně, jak by tomu bylo v reálném světě. Tedy rukama, potažmo nohama.
Ve hře samotné si střihneme postavu mladíka s typickým chlapeckým jménem Prometheus, který cestuje svými vzpomínkami ve snaze zajistit zdroj temné energie v Orlí mlhovině a tak zachránit svého otce... Nebo tak něco. Na RPS totiž popisují, že cestovat budeme právě vzpomínkami umírajícího otce, a vývojáři to trochu komplikují snahou nevyzrazovat z příběhu nic. Každopádně to má být sci-fi, a má to být rovněž "intimně epické".
Ony vzpomínky bude možné nazpět upravovat ("cestovat v čase") a řešit tak výsledek děje. Zajímavěji než příběh oscilující kdesi mezi Fontánou a nedělním ranním animákem však zní i onen ostrouhaný interface. Jediným vodítkem k hraní budou slyšitelné myšlenky protagonisty Promethea, jinak hra nebude hráči v questech pomáhat ničím dalším, například zvýrazněním důležitých předmětů. Uvidíme, jak se s tím uživatelé poperou.
Původně byl titul ohlášen v lednu, s novou kampaní (požaduje se jenom 30 tisíc dolarů) však nakročil ke zkrášlovacímu procesu a úpravám různých aspektů příběhu. Loading Human by měla dorazit v prvním kvartálu příštího roku spolu s uživatelskou verzí brýlí Oculus Rift. Další detaily včetně možnost pokusit se rozklíčovat zápletku, můžete objevit právě na stránkách kickstarteru Loading Human.
zdroj: Archiv