Mass Effect - mega-preview
zdroj: tisková zpráva

Mass Effect - mega-preview

16. 10. 2007 0:00 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Nejlepším příběhem v historii videoher má oplývat sci-fi hit nadcházejících Vánoc od tvůrců Knights of the Old Republic, který jim je dost podobný a zároveň mnohem akčnější i propracovanější.

Autor: Martin Klekner
Publikováno: 16.října 2007


Obrázek zdroj: tisková zpráva Již od svého prvního představení je Mass Effect (dále jen ME), nový projekt zkušeného týmu BioWare, považován za jednu z nejočekávanějších her. A ten pravý důvod pro nezměrné nadšení statisíců fanoušků leží úplně jinde než v odzbrojující vizuální stránce. ME se totiž nese ve znamení nesmírně propracované dějové linky, příběhového pozadí, hratelnosti, akční i neakční části, RPG rozhovorů, získávání zkušeností a hlavně obrovského...ne, to není to pravé slovo - gigantického herního světa. Slova autorů takového trháku, jakým byli Knights of the Old Republic, se přitom jen těžko dají brát na lehkou váhu. A jelikož se vydání již povážlivě blíží, pojďme se na hru, kterou budou majitelům Xboxu 360 závidět všichni PCčkáři, podívat blíže.

 Zástupcem lidského plémě
Znalosti rasy Protheanů tvoří základ technologie všech ras známé galaxie. Samo lidstvo není výjimkou: když v roce 2148 naleznou vědci hluboko pod povrchem Marsu těleso patřící této dávno vymřelé civilizaci, je to jen pouhý začátek následného raketového vývoje, který brzy umožní cestování nadsvětelnými rychlostmi. Blesková kolonizace nově objevených světů je nevyhnutelná, stejně jako první kontakt s ostatními vyspělými rasami. Ne všichni však mají náladu na nové roztahovačné sousedy, a tak se Země brzy ocitá ve válce s mocnými Turiany. Tito hrdí, dokonale organizovaní válečníci velice rychle zatlačí slabou lidskou flotilu na ústup. Naštěstí pro nás, vloží se do děje intergalaktická organizace Capital Council. Díky diplomatickým jednáním této nadnárodní vesmírné politické síly je rychle smluveno příměří a lidstvo je tak v roce 2165 oficiálně přijato mezi členy početné vesmírné aliance. Zhruba ve stejné době se Commander Shepard stává pilotem nejmodernější lodi lidské flotily, bitevníku Normandy. Tento nadějný mladý poručík jste vy.

Toliko k hrubému dějovém náčrtu. Pro některé sci-fi tituly by toto bylo samozřejmě víc než dost, tam kde však ostatní vývojáři končí, BioWare teprve začínají. Uvedená příběhová kostra je proto jen prostorem pro nespočet paralelních zápletek a motivů, pro desítky propracovaných ras s vlastní unikátní historií a samozřejmě pro stovky NPC s přesně popsaným původem, individuálními názory a složitými motivacemi svých činů. Bylo by zbytečné sáhodlouze popisovat nesmírnost ME univerza, lekci z historie a chytlavé čtení o některých mimozemských bytostech najdete v tabulce "Slovníček pojmů" níže.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek

Ústřední postavou bude univerzální heroj Shepard, jehož svoboda cestování a objevování obrovské galaxie bude oproti KoTOR posunuta mnohem dál. Nic to však nemění na tom, že alespoň zezačátku budete svázáni pevně danou dějovou linkou, která se jen hemží problémy a otázkami. Obávaný Turianský bojovník Saren, toužící po vyhlazení lidské rasy, agresivní společenství UI strojů Geth, s nímž se spojil ve svém nenávistném tažení, záhadné vyhlazení kolonie Eden Prime a apokalyptická hrozba v pozadí - to vše se na vás nahrne během první hodiny hraní a bude jen na vás, jak si se situací poradíte. Jako všeobecně uznávaný zástupce lidské rasy, první adept našeho druhu, který má naději stát se členem organizace Specters, přitom zatraceně záleží na tom, jak se rozhodnete. A hádejte co na to vývojáři? Dají vám volnost. Absolutní.

zdroj: Archiv


první minuty z hraní - stažitelná verze (174 MB, HD)

 Vytvořte svého hrdinu
ME je jedna z těch her, o nichž si uděláte představu jedině tehdy, vezme-li se vše popořadě. Pojďme tedy zpět k tvorbě postavy. Vyberete si ze tří základních profesí a jejich kombinací. Klasický voják bude především mistrem v zacházení se zbraněmi a léčení, inženýr ovládne schopnosti jako hackování systémů, opravy všeho druhu a ničení cizích štítů. Třetí pak bude skupina adept, obdoba mágů z fantasy her. V dvaadvacátém století se totiž lidstvo naučilo díky důmyslným implantátům ovládnout tzv. biotické síly. Manipulace se vzdálenými objekty, řízení cizí mysli, využívání přírodních živlů v boji atd., to je jen drobný výčet toho, co biotici dokáží.

Zbylé tři třídy tvoří přechody mezi základními: Infiltrator ovládá zbraně i techniku (a specializuje se na tiché ostřelování), Vanguard vlastní biotické síly, bez pořádného arzenálu však nedá ani ránu, a konečně zdaleka nejmírumilovnější Sentinel je syntézou biotika a technika. S postupem času se samozřejmě každé skupině otevřou unikátní dovednosti; stejně jako v KOTORu se pak dočkáme i druhého výběru zaměření, souvisejícího pravděpodobně se vstupem do řad Specters.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Dle uvolněného videa je jasně patrné, jak detailní je tvorba charakteru. Nejde přitom jen o vzhled (k dispozici bude i volba takových drobností, jako výrazová škála), tvůrci přidávají i další, poměrně neokoukané prvky. Volba životního příběhu předurčí motivace a názory vašeho hrdiny, několik povahových šablon (samotář, válečný hrdina, kruťas atd.) zároveň ovlivní jeho sklony a to, jakým způsobem ho ostatní budou přijímat. Můžete být mužem nebo ženou a vaše volba pak ovlivní průběh celé hry.


character creation video

 Na okraj galaxie a dál
Základním kamenem hry je galaktická mapa, přístupná z paluby Normandy. Fanoušci zmíněného KOTORu budou mít rychle jasno, neboť interakce probíhá velice podobně, pouze s tím rozdílem, že místo několika planet tu je desítek hvězdných soustav. Celá mapa se skládá ze čtyř úrovní. Na té první, planetární, dostanete informace o světě, který hodláte navštívit. Druhá, solární, dává přehled o planetách dané sluneční soustavy. Na úrovni hvězdných soustav budete cestovat z jedné části vesmíru do druhé, a konečně na galaktické se před vámi zjeví galaxie v celé své nekonečnosti.

Přechod mezi úrovněmi se děje zcela plynule, prostým zoomem (na můj vkus snad jen až příliš pomalu). Stejně přirozeně funguje i cestování - nikdo vás nenutí sledovat přesně naplánovanou trasu, prostě si vyberete, jaký kus skály zrovna chcete prozkoumat a vyrazíte za dobrodružstvím. Ne všechny světy jsou obydlené, některé však skrývají skutečně hodnotné poklady (a tuhé nepřátele). No, a kdykoliv budete mít chuť skočit zpět do víru dění, prostě najdete planetu označenou modrou vlajkou, signalizující cíl příběhových misí...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

„Svoboda volby“ jsou nejskloňovanější dvě slova BioWare. Veškeré vaše akce mají mít masivní a okamžitý efekt na prostředí okolo vás, od vývoje událostí po postoj cizích ras k té lidské. Váš úkol brzy nabere vskutku epických proporcí a vy tak budete nuceni jednat bez váhání, bez výčitek a za hranicí veškerého práva. V tu chvíli přijde na řadu tolik oblíbené morální přesvědčení. Získáte si galaxii na svou stranu dušínovským chováním, anebo raději odstraníte každého, kdo vám bude stát v cestě? Ani příznivci šedé prospěchářské cesty navíc nebudou zklamáni, autoři pro ně slibují neméně bohaté možnosti.

Počítejte samozřejmě s tím, že vaše chování silně ovlivní vývoj příběhu, některé možnosti vám budou uzavřeny, jiné zpřístupněny. Hra nabídne několik možných konců (přesný počet zatím nebyl odtajněn), znovuhratelnost je tedy zaručena, což v kombinaci s plánovanou 20-30 hodinovou hrací dobou (bez veškerého objevování a plnění nepovinných misí) zní víc než zajímavě.

 Víc hlav víc ví
Nespočet parťáků bude ochotných přidat se do vaší skupiny. Každý z nich je unikát, každý má co říct, každý reaguje na vaše akce jiným způsobem. S některými si okamžitě padnete do oka, jiné budete muset pracně přesvědčovat o správnosti svého konání - anebo také ne. V takovém případě vás NPC klidně opustí, neschopna vyrovnat se s vašimi rozhodnutími. Můžete dbát na své kamarády, promlouvat s nimi o jejich minulosti, snažit se řešit jejich problémy, anebo být buran a zcela bez okolků si z nich utahovat. Počítejte ovšem s tím, že každý si o vás bude neustále utvářet svůj názor a z něj poplyne i respekt / apatie vůči vaší osobě - nehledě na to, že na něm bude záviset i to, zda-li vám v kritických situacích neukážou záda.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Můžeme se těšit na zástupce většiny ras. Bude tu kroganský žoldák Urdont Wrex, několik lidských členů, asarijský technik Liara, příslušník vesmírných nomádů Rayya, turianský zástupce Citadel Council Garrus a mnozí další. Vztahy mezi nimi přitom vůbec nebudou idylické, některé dělí jen jejich názory (Liara a Rayya), jiné rasové rozmíšky (Urdont a Garrus). A vše budete muset nějak vyřešit - ať už přikloněním se k jednomu z nich, či jejich usmířením. V souvislosti s postavami se autoři v jednom z interview pro 1UP rozpovídali o tom, jak neuvěřitelné možnosti ME nabízí: „Jednou jsme se takhle v týmu začali bavit o našich zážitcích s Wrexem, když najednou přišel Greg (G.Zeschuk, ředitel Bioware) a jen na nás nechápavě zíral. Pak vyšlo najevo, že on Wrexe do svého týmu vůbec nepřijal a příběh se vyvíjel naprosto odlišně, než v našem případě.“

 Živoucí rozhovory
A tímto se dostáváme k dalšímu velkému lákadlu - živoucím rozhovorům, které se BioWare snaží předvést na úplně nové úrovni. Nemluvím přitom o bombastickém ztvárnění pohybů a mimiky postav, ale o samotném systému konverzace. Zhostíte-li se slova, máte na výběr z několika možností, směřujících rozhovor určitým směrem (obdiv, pohrdání, úcta, strach, neutrální přístup atd.). Žádné předem definované věty, jen reakce určitého typu, které hlavní hrdina přednese v podání trefných odpovědí (možnost „Přestaň se vykrucovat!“ tak např. vyústí v tasení zbraně přímo do obličeje neochotného obchodníka).


MTV gameplay video s rozhovorem

Odpovědi se navíc zpřístupní dříve, než NPC dokončí svou řeč a jednotlivé druhy reakcí mají své pevné místo na gamepadu, takže stačí jen po paměti mačkat tlačítka. Výsledkem je naprostá plynulost, reakce navazuje na reakci, už žádné postávání a pročítaní nabízených tvrzení, jen bezprostřední dialog. A nejenom dialog - členové vaší party se samozřejmě budou často vměšovat. Pro lepší představu mrkněte na toto video.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

 Příklon k akci
Až dosud se nabízelo přímé srovnání s předchozími počiny BioWare, autoři však pro ME překvapivě zvolili akčnější pojetí, než jsme zvyklí. Na hru je nahlíženo z third-person perspektivy, zapomeňte ovšem na tradiční zadávání akcí. Pakliže chcete zaútočit, musíte opravdu zamířit na nepřítele a manuálně vystřelit. Nehledejte v tom samozřejmě žádnou vědu, ovládání je velice podobné např. Gears of War, najdete zde i aktivní krytí za překážkami a střelbu z úkrytu. Mnozí na tuto změnu nahlíželi skepticky, novináři, kteří měli možnost vyzkoušet hru na vlastní kůži, ovšem shodně tvrdí, že vše je maximálně uživatelsky přítulné a RPG prvky rozhodně nejdou do pozadí - právě naopak. Míření je manuální, přesnost, dostřel a pravděpodobnost zásahu se ovšem vyhodnotí až s přihlédnutím ke statistikám postavy. A stejně tak je tomu i se všemi ostatními akcemi, od hackování systémů, přes plížení a odemykání zámků, až po přesvědčování postav během rozhovorů.

Do akce, která probíhá výhradně na jednotlivých planetách a vesmírných stanicích (žádné vesmírné bitky ani mezihry se tu nekonají) vyrazíte vždy v doprovodu dvou parťáků, mezi postavami přitom půjde plynule přecházet. Složení bude libovolné, pouze v případě některých příběhových misí si hra vyžádá účast určitého člena týmu, jež bude nutná pro jejich úspěšné splnění. Nejde však jen o taktické rozhodnutí, každá postava bude reagovat na dění na jednotlivých planetách a vy se tak občas dostanete k informacím, které byste při její neúčasti nezískali. Samotná spolupráce ve skupině je dle prvních videí velice příjemně navržená, zamířením na určité místo a aktivací kruhového menu rychle přikážete ostatním jakou akci mají užít, při náročnějších bojích jde pak hra zapauzovat a v taktickém režimu určit přesné rozmístění spolubojovníků. Typickým příkladem budiž situace předváděná na PAX07, kterou můžete shlédnout v tomto videu nebo v šesté minutě zde.

Skillů, zbraní, brnění a další neodmyslitelných pomůcek bude ve hře nespočet, žádná větší překvapení se pravděpodobně nekonají. Vyzvednout musím skvěle vypadající schopnosti Dark power, která umožňuje manipulaci se vzdálenými předměty a nepřáteli - tedy jakási obdoba Síly ze Star Wars. Zvláště na pokročilejších úrovních je efekt skutečně ničivý, podobný tlakové vlně při výbuchu bomby. Všechny myslitelné systémy budou upgradovatelné, za běhu tak můžete vybavit své pušky optikami, granátomety ale i mrazícími projektily a paralyzéry, vylepšovat půjde také vybavení a dokonce i samotná Normandy. To vše za pomoci přehledných kruhových menu. Popravdě, vše je tak rychlé a přívětivé, až mě to mírně znepokojuje...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Na palubě Normandy dojdete k mapě galaxie, vyhledáte správný kvadrant, sluneční soustavu a planetu a pak již stačí zmáčknutí jediného tlačítka, abyste byli v efektním videu vysazeni na jejím povrchu. Tehdy se poprvé seznámíte s MAKO. Ačkoliv zní název všelijak, jedná se o velice užitečný transportér s třemi páry kol, několika jumpjety a poměrně solidním arzenálem zbraní. Před chvíli jsem pravda zmínil, že hra nebude obsahovat minihry, za jednu takovou obsáhlejší podsložku hratelnosti ovšem můžeme považovat právě ovládání tohoto několikatunového drobečka. Od rychlého cestování po dobrou ochranu, MAKO vám dá nedocenitelnou výhodu v každém rozlehlejším terénu, jichž při objevování vzdálených planet najdete víc než dost. Kdykoliv pak budete moci jednoduše vystoupit.

zdroj: Archiv


2. video z hraní - stažitelná verze (115 MB, HD)

 Grafická špička
Nad zpracováním ME bychom se mohli rozplývat hodiny a hodiny a stejně by to nebylo dost. Hra plynule přechází v cutscény či rozhovory a díky několika drobným detailům (depth of field a lehký grain efekt) sálá nepřehlédnutelným filmovým dojmem. „Chceme, aby se hráči cítili, jako by byli uprostřed nějakého živoucího sci-fi z let osmdesátých,“ tvrdí s úsměvem Casey Hudson, vůdce projektu. Další věcí, kterou musím vyzdvihnout, jsou báječné světelné efekty, zvláště nepřehlédnutelné na detailních tvářích postav při rozhovorech. Pak také design všech ras, zbraní, brnění atd. A barvité provedení představených prostředí, samozřejmě včetně úžasné mapy galaxie.

Zmínil jsem už skvělou mimiku? Co ale musíte vidět je, jak voda realisticky stéká z MAKO. A... - ne, vzdávám se, je toho zkrátka hodně. Jediné, co dělalo testerům uvolněných novinářských verzí vrásky na čele, jsou občasné chyby v AI (např. nepřítel zaseknutý za rohem v tomto E3 07 demu) a příležitostné kolísání framerate. Doufejme, že vývojáři vše řádně vyladí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další obrázky z této hry si prohlédněte v galerii


Jak napovídá první recenze v časopisu Game Informer, Mass Effect se pravděpodobně stane nejlepší hrou letošních Vánoc a údajně má nejlepší příběh v historii videoher. Xbox 360 je pro hru samozřejmě prvořadý, autoři se však nechali slyšet, že se nebrání ani portu na PC (musí jen doufat, aby konverze zase nedorazila dva roky po vydání). Celý obrovský vesmír bude možno skrz službu Xbox Live! neustále doplňovat o nové předměty, questy, planety a dokonce i soustavy, sami autoři tak plánují vyplnit příběhovou pauzu mezi jednotlivými díly trilogie.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Zkrátka a dobře, od prvního pohledu do tváří Turianů po poslední hacknutý terminál se tato hra tváří zatraceně ambiciózně a rozhodně se vyplatí ji sledovat ostřížím zrakem, než 20. listopadu vyjde. Na homepage hry jsou ukázky z knihy Revelation, která má za cíl uvést hráče do dějového pozadí chystané série. Chystané série? Ano, čtete dobře, ještě před samotným vydáním prvního dílu totiž autoři oznámili, že ME plánují jako trilogii a nic na tom nezměnila ani jejich nedávná akvizice společností Electronic Arts.


Directors Cut E3 trailer - stažitelná verze (89 MB, 1280x720)

MASS EFFECT - SLOVNÍČEK POJMŮ
Asari - jedna z nejuznávanějších ras celé galaxie, zakladatelé Citadel Council a po vymizelých Protheanech první druh, jenž dokázal vyvinout nadsvětelný pohon. Vzhledově jsou nejpodobnější člověku, jen pokryv hlavy jim místo vlasů tvoří zrohovatělá pokožka. Zástupcem na palubě Normandy bude Liara, expert přes Protheanskou technologii. Zajímavost: pro mužské hlavní postavy je zde možnost prožít si ní drobný románek...

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Citadel - tato 30 mil dlouhá vesmírná stanice tvoří správní a politický střed galaxie. Její paluba je jedno veliké město, v němž najdete nespočet krámků, organizací, zástupce všech druhů a samozřejmě i Council, nejvyšší vesmírnou radu, složenou z členů všech významnějších ras. K dispozici zde bude nespočet vedlejších úkolů, díky přítomnosti oficiální ambasády náležící Zemi zde pak najdete i tolik potřebnou podporu na svém náročném tažení.

Aliance - při svém osidlování vesmíru zformoval náš druh v 22. století unii nazvanou Systems Alliance. Rychlá a bezohledná kolonizace světů díky nálezu protheanských technologií je rychle vrhnula až do vleklé války s Turiany, díky níž si našeho druhu poprvé povšimnul Council. V současnosti je lidstvo respektováno, vnímáno jako agresivní, vysoce přizpůsobivý a nepředvídatelný druh, s nímž se do budoucna musí počítat. Už se objevil nejeden hlas žádající pro Systems Alliance křeslo v nejvyšší radě. Na palubě Normandy slouží početná lidská posádka, v čele s poručíkem Ashley Williams (možnost románku pro mužské hrdiny...) a technikem Kaidanem Alenko (...i pro ženské hrdinky).
Zvětšit zdroj: tisková zpráva
Specters - agenti spadající pod Council, zodpovídající za stabilitu v galaxii. Do jejich řad se rekrutují jen ti nejlepší a nejspolehlivější zástupci všech ras, necení se přitom jen jejich bojové schopnosti, ale především diplomatický um. První člověk, který má možnost stát se jedním z nich, je všeobecně uznávaný válečný hrdina Shepard, hlavní postava hry.

Turiani - nespočet válek provázel historii této bojovné rasy. Vysoce ceněná je u nich čest a disciplína, právě proto jde o jedny z nejobávanějších bojovníků vesmíru. Mnozí jsou členy Specters, zároveň však tvoří i velké procento galaktických žoldáků. Vojenská služba u nich začíná v 15 letech, smrt v boji je vytouženým způsobem skonu. Ve vaší partě vám bude pomáhat Garrus Vakarian, který vám poskytne mnoho informací o úhlavní nepříteli Sarenovi.
Zvětšit zdroj: tisková zpráva
Saren Arterius - kdysi hrdina v řadách Specters, nyní zběh, jehož největší ambicí je vymítit lidstvo. Důvodem může být smrt jeho bratra ve válce s lidskou Aliancí. Je známý tím, že k dosažení svého použije veškeré možné prostředky, není proto divu, že ve svém tažení proti lidským koloniím využívá všemi obávaných Gethů.

Geth - rasa strojů řízených umělou inteligencí, původně stvořena Quariany. Katastrofický scénář jako vystřižený z Terminátora: UI se vzbouřila proti svým pánům, vyhnala Quariany z planety a začala se rychle rozvíjet. V současnosti je k nalezení ve všech koutech vesmíru v nespočtu myslitelných forem, o kterých vždy platí, že nejlépe pracují ve skupině. Jsou agresivní a všeobecně nenávidění.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Quariani - rasa vesmírných nomádů, kteří kdysi sídlili v souhvězdí Terminus, byli však vyhnáni svým výtvorem Gethy. Nyní bloudí bezcílně galaxií na rozpadajících se lodích, povětšinou ukradených nebo nalezených na skládkách. Svůj vzhled skrývají za mechanickými obleky. Všechny známé rasy jimi opovrhují za pohromu Gethů, kterou mají na svědomí. Na palubu Normandy můžete přizvat Tali'Zorah nar Rayyu.

Krogani - pohnutá historie pronásleduje tento druh obávaných válečníků. Před 2000 lety žili ještě v primitivních klanech na kruté planetě Tuchanka, kde z nich neustálý boj o přežití vytvořil dokonale odolné organismy. Imunita proti jedům a poraněním, náhradní orgány zabudované v těle, rychlé dospívání - právě pro tyto neocenitelné přednosti byli rasou Salarianů zvoleni jako zbraň proti hrozbě, kterou svého času znamenal pro galaxii druh Rachnidů. Krogani válku rychle vyhráli, za odměnu jim byly nabídnuty nové, příznivější světy pro život. Zde se začali nekontrolovatelně rychle množit a osidlovat nové a nové planety, často i násilím. Jejich potřeba nových prostor pro život se nakonec stala neúnosnou, a tak se Council rozhodl poštvat proti nim Turiany. Ti válku rychle ukončili použitím biologického jedu, jenž způsobil naprostou neplodnost pro 99% Kroganů. V současnosti tato kdysi hrdá rasa přežívá jen v malých společenstvích, velká část z nich jsou žoldáci a zločinci.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Urdont Wrex - kdysi byl tento kroganský Battle Master (schopný mistrně používat zbraně i biotické umění) jedním z nejschopnějších kmenových náčelníků svého druhu. Během kroganského exodu na nové planety si však uvědomil, že dávná čest a vznešenost jeho rasy se vytratila, a tak opustil své blízké a stal se nájemným žoldákem. Během několika staletí splnil nespočet kontraktů a je jen málo věcí, které ho dokáží vyvést z míry. K vaší partě se přidá především proto, že se doslechl o lidském tažení proti Sarenovi, zástupci rasy, jež tak strašlivým způsobem zničila Krogany.

Zdroje: IGN, 1UP, homepage a další

Stáhněte si: Trailery, Videa...

Související články: Novinky...



Martin Klekner
autorovi je 19 let a studuje gymnázium; hrami se zabývá od útlého dětství a dříve psal pro GameZone; nejraději má RTS, FPS a RPG; ve volném čase rád točí filmy, sportuje a píše povídky

 
 
Martin Klekner

Nejnovější články