Molyneux experimentuje, Curiosity se teď může i stavět
zdroj: tisková zpráva

Molyneux experimentuje, Curiosity se teď může i stavět

19. 4. 2013 19:00 | Preview | autor: Adam Homola |

Než Peter Molyneux spustil Kickstarter na Godus, vypustil do světa hru - nehru Curiosity. Někdo tomu říká hra, on tomu říká experiment a mě to bavilo asi tak minutu. Každopádně celá pointa Curiosity je, že musíte neustálým ťukáním uždibávat destičku po destičce, až se kolektivně s hromadou dalších ťukačů dostanete doprostřed. Ten, kdo zasadí finální ťuk, objeví jakési echt tajemství, které mu má změnit život. Což tvrdí Molyneux. Teď ale všemi mastmi mazaný designér z Anglie přidal do Curiosity prvek, díky kterému se k onomu tajemství nemusí nikdo nikdy dostat.

Teoreticky samozřejmě. Nově totiž můžete zaplatit peníze za to, že na kostku ty destičky přibudou. Ano, přibudou. Jde to tedy proti tomu, o čem celá ta “hra” je. Zase to ale přidává na zajímavosti tomu sociální experimentu. Bude zajímavé sledovat jak moc lidi budou destičky nakupovat a jestli se všichni zblázní, tak kostka může nakonec ještě růst, takže se k onomu tajemství třeba ani nemusíte prokopat. Nebo to bude teď trvat ještě výrazně déle. Jak trefně poznamenal Aleš na chatu, je to takový trolling za peníze...

Deset tisíc destiček do hry přidáte za pouhý dolar, takže to není nic nákladného. Za stejnou částku ale můžete deset tisíc destiček i odebrat, takže se teď můžeme vesele přetahovat a přeplácet o to, kolik destiček přibude nebo ubyde. Tedy pokud na tohle máte nervy. Radši si ty dva dolary dejte dohromady a kupte si za to kafe. “Nevíme co se stane. Curiosity se teď může natolik urychlit, že své tajmeství prozradí velmi brzy, nebo se ten efekt neutralizuje hráči, kteří budou chtít aby hra vydržela,” napsali 22Cans přímo ve hře, jak reportuje Polygon.

Nejnovější články