Nedávné preview na IGN vzbudila určité pochybnosti, zda Skate 2 náhodou nebude šité rychlou jehlou. Dnes už na tyto spekulace můžete v klidu zapomenout a zaměřit se na to, co konkrétního autoři dvojky slíbili v časopisu EGM:
- Hra znovu využije ovládacího schématu Flickit z prvního dílu s již avizovanou možností slézt z prkna a odstrkovat lavičky i jiné předměty z cesty.
- Díky variacím a kombinacím nyní celkem přes 200 triků, mezi nimi např. ten, kdy prkno necháte podjet před překážkou, sami ji přeskočíte a dosednete zpět na skejt.
- Policie a sekuriťáci opět v plné síle a ještě chytřejší než minule.
- Z rozšiřujících vlastností dálého Slappyho blog (něco jako noviny o událostech ve skejťáckém světě?) a používání mobilního telefonu.
- Dojde k jemným změnám v kameře, která se v méně přehledných či úzkých místech jemně nadzvedne, abyste mohli závodníka lépe navigovat. Komu to nebude vyhovovat, bude moci stále používat klasický third-person pohled.
- Lidé budou tentokrát uskakovat z cesty, pokud se vyloženě nebudete snažit do nich narazit.
- Z jedničky se vrátí některé značky a jména, např. Danny Way a Rob Dyrdek, vedle nichž jsou slíbeny další legendy.
- Optimalizováno pro 60fps.
zdroj: EGM, 1UP