Blizzard zrušil vývoj hry v roce 1998, když vedení firmy naznalo, že oproti jiným adventurám je hra zastaralá. Na scénu totiž nastupovaly 3D adventury v čele s Grim Fandango, zatímco Warcraft Adventures byla ručně kreslená 2D adventura klasického střihu, která podle dostupných informací neposouvala žánr nikam dál - jen se snažila dělat nejlépe to, co pro žánr v devadesátých letech fungovalo.
Hra byla ve vývoji přes rok a za tu dobu ji stihl Blizzard oznámit, ukázat nespočtu novinářů a dokonce ji dostat i na obálku některých časopisů. S vydáním hry se jednoduše počítalo jako s hotovou věcí, jenže pak došlo na zmíněné prozření. Fanoušci Warcraftu dostali o pár let později menší náhradu ve formě knihy Warcraft: Lord of Clans, která se inspirovala příběhem adventury a rozepsala jej do plnohodnotné knihy.
Odkaz na hratelnou verzi Warcraft Adventures: Lord of Clans umístil na Warcraft fanstránku Scrolls of Lore ruský uživatel s přezdívkou Reidor, což nebude náhoda. Na vývoji totiž lidé z Blizzardu spolupracovali s americkou firmou Animation Magic, která měla svou matku v Rusku a spousta zaměstnanců byla ruské národnosti. Tam někde bychom mohli hledat prapůvod aktuálního úniku...
Každopádně, původní odkaz ke stažení pětisetmegového souboru už nefunguje - jak se můžete sami přesvědčit, zasáhla mocná ruka legálního oddělení Activision Blizzard. V mezičase si ale hru stáhlo takové množství lidí, že v zásadě není problém ji sehnat. Stačí se podívat po torrentech... Až hru seženete, bude se vám určitě hodit těchto pár tipů, jak ji rozběhnout na moderních OS.