Nové Typing of the Dead tu ale nečekejte. Namísto toho se do středověkého 2,5D prostředí vydáte přímo vy a nepřátele či logické puzzly budete muset řešit nejen mečem či jinými zbraněmi, ale především slovy.
Ta se totiž nacházejí přímo v herním prostředí a slouží jako aktivní prvek určující příští akci. V herním světě se tak stane to, co symbolizuje slovo, na které zrovna stoupnete. Potřebujete klíč k otevření dveří? Musíte se s Haimrikem postavit na slovo „Key“.
zdroj: Archiv
Stejně to funguje i u zbraní, kouzel a dalších mechanik, jak už názorně předvádí přiložený startovní trailer. Během hraní tak musíte najednou řešit i vaši pozici nejen vůči nepřátelům a puzzlům, ale především vůči slovům roztroušeným po obrazovce - na některá si stoupnout musíte, na některá chcete a jiným byste se měli ideálně vyhnout obloukem.
Pomáhat vám u toho bude ještě hladová lvice Masamba, která vás na jednu stranu chrání, ale na druhou stranu se vás snaží neustále sežrat, což se trailer také nebojí ukázat. Haimrik vychází na PC, PlayStation 4 a Xbox One.