Při pohledu na Eitr v pohybu si člověk vzpomene na stovky hodin strávené v prvním Diablu. Temné chodby v dungeonech, pomalý pohyb a fantasy nepřátelé. Žádné běhání, žádné barvičky a nic pro máčky. Eitr slibuje výrazně odlišnou obtížnost od toho, co předvádí už nějakou dobu Diablo (lhostejno které). Ve hře by mělo záležet nejen na načasování útoků a bloků, ale i na přesnosti a pozici, kterou zrovna zastáváte v herním prostředí vůči nepřátelům.
Vývojáři popisují Eitr jako obtížnou a náročnou hry, ve které se bez správné kombinace bloků, komb a buffů neobejdete. Příběh se točí kolem bájného stromu Yggdrasil, který spojuje 9 severských světů. Strom se bohužel nakazí látkou zvanou Eitr, tedy černým jedem z norské mytologie, co zkazí každého, kdo s ním přijde do styku. Skrze Yggdrasil se začne Eitr šířit do všech devíti světů a hlavní hrdinka Shield Maiden musí zkáze zabránit.
zdroj: Vlastní
Na Eitr pracuje tým dvou vývojářů v Londýně a záběry na videu videu jsou výsledkem přibližně šestiměsíční práce. Hra vzniká v enginu Unity a datum vydání zatím nemá. Vedle oficiálních stránek mají pánové vytvořenou i stránku hry na Steam Greenlight, i když zatím nejde o plnohodnotný Greenlight, ale jen o tzv. koncept. Minimálně za mě mají na Greenlightu palec nahoru (až to bude možné), protože Eitr vypadá vážně pěkně.