Ale hra nás zavede nejen do jihovýchodní Asie, nýbrž i do střední Evropy a Afriky. Podobně jako například v Battlefield 1942 se budou mise v kampani OFP2 odehrávat v realistických bojových lokacích, ale s dvěma rozdíly. Jednak půjde o válčiště kolem roku 1970 a hlavně si zahrajeme fiktivní konflikty, které se nikdy doopravdy nestaly a zrodily se jen v hlavách tvůrců z pražského Bohemia Interactive Studia. Jak říká jejich šéf Marek Španěl, chtějí nabídnout různorodé podmínky bojových situací a vyvolat v hráčích uvěřitelný dojem z války, kdy je životně důležité se správně takticky rozhodovat.
Mise v Operation Flashpoint 2 budou všeho druhu - týmové, sólo, řízení vojenských vozidel nebo pilotování autentických letadel a vrtulníků. Zbraně a všechny typy mobilních jednotek jsou prý přesně modelovány z dobových vojenských materiálů. Na GameZone tento týden publikovali zajímavý rozhovor, kde se dozvíte pár dalších informací - například o růstu týmu vývojářů, použitém enginu (má základ v OFP jedničce), síťovém kódu, ovlivňování letu kulek podle síly větru, různě odolném pancíři vozidel, následcích poškození budov nebo přítomnosti zvířat ve hře.
-
GameZone: Můžete nám říci nějaké funkce či vlastnosti enginu, které budou nové oproti OFP? Například, bude možnost vidět pod vodou? Půjdou vytvářet větší mapy? Budete implementovat funkce z DirectX9?
Marek Španěl: Bude možnost použít výrazně větší mapy. Doufáme, že jejich velikost nebude omezena ničím jiným, než cíli a možnostmi jejich tvůrců. Lepší simulace vody, je jedna z věcí, kterou bereme velice vážně. A ano, budeme implementovat funkce DX9. Hlavně funkce pixel and vertex shaders se nám zamlouvá, takže ji budeme hodně využívat... [více]