Spoře oděná sniperka byla jedním z mírně kontroverzních prvků hry ještě před vydáním, jen aby její svérázný oděv Kodžima neméně svérázně vysvětlil. A byť se v singleplayeru pro Quiet nachází i vcelku normální uniforma, v multiplayeru máte smůlu. A právě v multiplayeru, respektive v misích FOB (Forward Operating Base), je Quiet po novém updatu hratelná.
Na singleplayer v kůži Quiet tak zapomeňte, ale pokud chcete ostatní hráče okrádat a prudit ještě efektivněji, můžete to nově zkusit právě za tuhle zvláštní bojovnici. Výhody Quiet ze singleplayeru platí i v případě FOB, tudíž se s ní můžete pohybovat extrémně rychle a mávnout rukou nad nejedním žebříkem, protože najednou umíte skákat výš než kdokoliv jiný.
Stejně tak se můžete pomocí výpadu přiblížit k nepříteli během vteřiny, a když zůstanete chvíli nehybní, jste téměř neviditelní. Také vám to zní trošku přestřelené a příliš silné? Ano, Quiet působí hodně nevyváženě, ostatně jako další přídavky, které do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nový update přidává.
Mezi další novinky totiž patří poněkud trhle vypadající (ale v kontextu MGS vlastně pořád normální) gadgety jako Dark Matter Generator, Stun Dark Matter Generator a Energy Wall. Update přidává také dvojici nových zbraní, přidává k Event FOBs novou obtížnost a opravuje nějaké menší bugy. Na kompletní seznam všech změn se můžete podívat na oficiálním webu hry.
Update je už k mání pro PC, PlayStation 4 a Xbox One a kdo ví, třeba nejde o poslední aktualizaci téhle pecky z roku 2015. Minimálně na PC je Phantom Pain výrazně hranější než strádající Metal Gear Survive, a tak pro Konami vlastně dává smysl se o starší, ale pořád relativně populární hru starat.