Dosti stručný popis na tomto blogísku hovoří o Abduction jako o stealth hře, v níž hráč likviduje oponenty šikovným manévrováním ve stínech a tmě, kladením pastí, špionáží hlídačů a získáváním informací nutných k dalšímu postupu. Co si budeme lhát do kapsy, je to prostě Thief – stačí, aby vás nepřátelé zmerčili, a váš konec je prakticky nevyhnutelný. A jestliže nástřel hry zní zajímavě, i když tuctově, tak u vizuálu už rozhodně o tuctovosti hovořit nelze. Podívejte se na video po rozkliku.
CryEngine 3 toho zjevně umí hodně, když si tuhle technologii vybral i Chris Roberts pro svůj Star Citizen. Samozřejmě, vůbec nevím nic o schopnostech autora Abduction a netuším, jak velký byl jeho vlastní vklad do grafiky a efektů, a jak moc jde jen o využití daných vlastností/assetů enginu. Ve výsledku je to jedno, protože třeba záběry z rozpršeného lesa s hořícím keříkem v popředí mají potenciál rozhýbat představivost na příliš nebezpečné obrátky. Špionážní stealth akce v CryEngine 3? Chci to!
Na videu si určitě všimnete drobných nelogičností a chyb v nasvícení, ve zpracování oblohy či chování nepřátel, ale jde o rozpracovanou věc, kde se na podobné prkotiny zas tak moc nehledí. V této chvíli soudím jenom zajímavost a potenciál a obojí je na vysoké úrovni. Doufám, že Dark12345 svůj projekt Abduction dokončí, docela by mě zajímala jeho výsledná podoba.