Neradostná budoucnost v Bullet Witch
zdroj: tisková zpráva

Neradostná budoucnost v Bullet Witch

23. 6. 2006 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Další z řady next-projektů má název Bullet Witch a v brzké době se chystá přijít na trh - v dalekém Japonsku.

Cílovou platformou je přitom ta od Microsoftu, tedy Xbox 360, na níž vám bude představena blízká budoucnost naší země, jejíž lidské populaci hrozí zánik. Na vině je invaze démonů, pročež vaším úkolem bude ji promptně zarazit. V hlavní roli se ocitá hrdinka jménem Alice, která má být, hmm, čarodějkou. Tohle poněkud netradiční povolání však s sebou nese zajímavé schopnosti, se kterými se vysoce postavení političtí činitelé marně potýkali za socialismu a co se skrývají za termínem "Poručíme větru, dešti…" Ano, Alice totiž dokáže ovládnout hodně mocné elementy, pod druhdy konvenční nabídkou magie se totiž u ní skrývají dispozice vyvolat třeba tajfun či pád meteoritů. V tomto kontextu pak je taková přítomnost mraku krkavců coby vámi praktikovaného zastíracího manévru jen velice stydlivým motivem. Nicméně dojde i na víceméně standardní kouzla, v nichž má hlavní roli oheň.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Bullet Witch je third-person akce a právě akce bude hráti dosti zásadní roli v běhu hry. Stejně jako vaše hodně velká speciální střelná zbraň stylově koncipovaná do tvaru koštěte. V okamžiku, kdy se rozhodnete z této střílet, se kamerový náhled přiblíží, stejně co zubatá v případě vámi vybraného cíle. Jak už bylo výše naznačeno, má se jednat o démony, kteří však budou povětšinou humanoidních kontur a rozměrů, se střelnou zbraní v ruce, takže z toho rázem máme tradiční střílečku sice s netradičním obsazením, ale zasazenou do tradičních scenérií, jako je kupř. městská metropole s mrakodrapy. Což se docela hodí při tematickém představení poněkud odrostlejších typů démonů připomínajících vzhledem i vzrůstem obry, bonbónkem nakonec pak může být setkání s kreaturou evokující draka, nicméně tak velkého, že by byl schopen pozřít letadlo. Sázím v tomhle případě na bosse.

Odhlédnu-li nyní od skutečnosti, že oni citovaní démoni vyhlížejí spíše jako nemrtví, koneckonců tvůrci avizují zajímavou temnou zápletku, takže dost možná budeme všichni překvapeni. Odhlédnu-li nyní i od obvyklého hype o využití potenciálu hardwaru nové konzole, kde lze těžko soudit na míru interakce, i když herní prostředí a vymodelování postav vyhlíží z obrázků docela povedeně, koneckonců hra byla v Japonsku dvakrát odložena kvůli údajnému vyladění kvality. Ale z jediného mě známého traileru se tenhle projekt dá odhadnout jako jasné béčko s nepříliš propracovanými pohybovými schopnostmi hlavní postavy a zatím nijak zvlášť zajímavým způsobem vedení boje. Sice se nesluší a je nerozumné hodnotit hru z jednoho traileru, ale je zajímavé, že další materiály nejsou k dispozici, což s ohledem na brzké vydání nenasvědčuje tomu, že by se mělo jednat o bůhvíjaký hit, o němž tvůrci z čiré skromnosti mlčí. Tito sice ještě avizují rozšiřování herního obsahu skrze Xbox Live, ale to nic nemění na mé skepsi. Samozřejmě, rád bych se mýlil…
zdroj: GAME Watch

mart

Nejnovější články