Dokáže se totiž transformovat do spousty rozličných bytostí (legendárních Elemental Warriors), což má obnášet pro každou inkarnaci zcela unikátní schopnosti a také bojové dispozice. Zejména ve druhém případě nastražte uši, neboť konfrontace s nepřátelskými elementy (armáda zlých Trolů) bude všudypřítomná. Budete se moci např. proměnit v jakousi chodící rostlinu schopnou se pohybovat pod zemí a buďto nečekaně zaútočit na na povrchu se vynacházející oponenty, nebo se dostat do další lokace pod zavřenými masivními dveřmi. Dále tu bude k vidění malý dráček chrlící oheň, kamenná bytost s atakem sestávajícím z házení kamení z vlastního těla, apod.
S postupem času se máte dočkat zajímavých komb při kombinaci různých typů přeměn, ať již půjde o fyzický či magický atak. Jenomže při výběru z postav budete nuceni současně i přemýšlet, která bude nejvhodnější pro postup dále! Těžko v tuto chvíli odhadovat, jaký že to vlastně bude komplexní hlavolam, takže se můžeme plynule přesunout k parametru, který je v tuto chvíli mnohem více zřejmý.
Grafická stránka hry vypadá z E3 představení velice stylově, third-person náhled zase bezproblémově - obé oceníte při masivních bitevních scénách, kdy se např. po bojišti budete prohánět na koni a doslova rozrážet davy nepřátel. Jistě též oceníte velkou míru detailů propracovaného fantasy světa, podařené next-gen efekty, počítaje v to hru světla a stínu a tady pak střídání dne a noci, i když je otázkou, jestli to bude mít nějaký dopad na hratelnost…