Netradiční Kameo: Elements of Power
zdroj: tisková zpráva

Netradiční Kameo: Elements of Power

1. 6. 2005 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Rare s tímhle projektem plánovali prvotně přijít pro GameCube, po jejich odkoupení Microsoftem se zase vážně spekulovalo o Xboxu, ale až Xbox 360 se zdá být pravou herní platformou pro tohle vpravdě netradiční dobrodružství, které by se mohlo na trhu objevit současně s listopadovým startem konzole a nebo aspoň v předvánočním období.
V hlavní roli má být půvabná elfí hrdinka s mimořádnými schopnostmi.

Dokáže se totiž transformovat do spousty rozličných bytostí (legendárních Elemental Warriors), což má obnášet pro každou inkarnaci zcela unikátní schopnosti a také bojové dispozice. Zejména ve druhém případě nastražte uši, neboť konfrontace s nepřátelskými elementy (armáda zlých Trolů) bude všudypřítomná. Budete se moci např. proměnit v jakousi chodící rostlinu schopnou se pohybovat pod zemí a buďto nečekaně zaútočit na na povrchu se vynacházející oponenty, nebo se dostat do další lokace pod zavřenými masivními dveřmi. Dále tu bude k vidění malý dráček chrlící oheň, kamenná bytost s atakem sestávajícím z házení kamení z vlastního těla, apod.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

S postupem času se máte dočkat zajímavých komb při kombinaci různých typů přeměn, ať již půjde o fyzický či magický atak. Jenomže při výběru z postav budete nuceni současně i přemýšlet, která bude nejvhodnější pro postup dále! Těžko v tuto chvíli odhadovat, jaký že to vlastně bude komplexní hlavolam, takže se můžeme plynule přesunout k parametru, který je v tuto chvíli mnohem více zřejmý.

Grafická stránka hry vypadá z E3 představení velice stylově, third-person náhled zase bezproblémově - obé oceníte při masivních bitevních scénách, kdy se např. po bojišti budete prohánět na koni a doslova rozrážet davy nepřátel. Jistě též oceníte velkou míru detailů propracovaného fantasy světa, podařené next-gen efekty, počítaje v to hru světla a stínu a tady pak střídání dne a noci, i když je otázkou, jestli to bude mít nějaký dopad na hratelnost…
zdroj: Eurogamer

martin

Nejnovější články