Kratičkou ukázku hrdinky spíše sympaticky obyčejné než kdovíjaké přemodelované krasavice střídá vize světa, v němž se bijí dva kontrastní pohledy na věc – autoři chtěli svět živý, barevný i pohyblivý, zároveň jej však potřebovali naplnit pekelnými motivy. První rendery a gameplay záběry na videu spatřené pak prezentují, jakým směrem by se takováto vize mohla ubírat. Což v podstatě avizuje to, čím se video zabývá především – kterak může vizuální stránka dopomáhat vyprávět příběh hry a spolu s tím pochopitelně i dotvářet její atmosféru.
Základní stavební prvky hry budou tři – souboj na blízko, pevně vybudované charaktery jednotlivých postav a nakonec také ona vizuální stránka hry. Příběhové pozadí hry je pak vystaveno na historii keltské a vikinské, což působí nejen velmi atraktivně, ale je to lákadlem samo o sobě. Sami si pak udělejte obrázek a pohleďte na svět, jenž je pokroucen samotnou hrdinkou a jejími spirituálními (možná i psychotickými) výlety za hranice světa našeho a dle slov autorů také mnohdy výletem až za hranice samotného pekla.
zdroj: Archiv