Nová sezóna v NASCAR Racing 2003
zdroj: tisková zpráva

Nová sezóna v NASCAR Racing 2003

13. 12. 2002 10:30 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Již dříve jsme uveřejnili informaci, že chystaný Nascar Racing 2003 od Papyrus Racing Games bude posledním kouskem z této úspěšné závodní série, jejíž první díl se obejvil již v roce 1994.

Klíčovým prvek pro Season 2003 má být opět realističnost, a to jak u vzhledu prostředí tak i u chování vozidel na trati.

Pro přesnou fyziku všech modelů uzavřeli vývojáři partnerství s firmami Goodyear a Jasper Motorsports, které jim v této oblasti poskytly cenná data. Producent hry Steve Myers k tomu jednoduše podotýká, že vylepšili snad všechny stránky fyzikálního modelu. Podobně by se měla pozvednout i tak již pěkná úroveň grafického zpracování, a to díky zcela nové dynamické 3D grafice. Přibudou animované objekty, především vlajky, podle kterých prý hráč letmým pohledem zjistí, jak se během jízdy mění směr a rychlost větru. Jak jsme již zmiňovali i dříve, povrch všech 26 tratí bude komplikovanější a také interaktivnější. Když už mluvíme o závodních okruzích, jistě vás potěší, že NASCAR Racing 2003 má čítat všechny současné tratě z Winston Cupu plus jednu tři míle dlouhou vymyšlenou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Co se týče týmů a jezdců nemohou nám chlapci z Papyrus prý říct nic příliš konkrétního, protože tato věc se může měnit do poslední minuty, vždyť vlastní sezóna ještě nezačala. Samozřejmě se budou snažit být co nejobsáhlejší a nejaktuálnější. Podobná odpověď padla i na otázku, kolika vozidel se v NASCAR 2003 vlastně dočkáme. Model poškození by se ale u nich vizuálně neměl od NR2002 příliš lišit, pomineme-li opět to, že bude o něco přesnější a detailnější.

Vylepšena by měla být i AI, která nyní bude (volitelně) měnitelná. Začnete například s AI nastavenou na 70%, po každém ujetém závodu počítač vyhodnotí, jak jste si vedli a dle toho hodnotu upraví. Celkem se na závod můžete dívat z pěti pohledů (kokpit, střecha ...), pro přehrávání se navíc přidá možnost pohledu z řad diváků, z helikoptéry, traťových kamer a také záznamů á la TV1 a TV2. Co se týče singleplayeru, budou přítomny tři mody - Testing, Single Race a Championship Season. Samozřejmostí je i multiplayer přes LAN či internet. Každý hráč, který si NASCAR Season 2003 zakoupí, dostane možnost volného přístupu na stěžejní server Sierra.com, kde si lehce závody vyhledá a připojí se k nim. V jedné hře přitom může být zapojeno až 43 automobilů/hráčů.

Hra poběží na vlastním engine od Papyrus a za zmínku jistě stojí, že se oproti předchozímu dílu nezvýší minimální ani doporučené systémové požadavky. Ty druhé jsou P3 800Mhz, 128MB RAM 32MB grafika. Pokud čekáte na editor tratí, přestaňte, pokud se již nemůžete dočkat alespoň hratelného dema, pak vězte, že vyjde až po uvedení samotné hry, tedy nejdříve v únoru 2003.

kate

Nejnovější články