Novinky o UFO: Aftermath
zdroj: tisková zpráva

Novinky o UFO: Aftermath

28. 11. 2002 22:29 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Kolegové z HomeLANu si dnes vzali na mušku hru, na které pracuje české vývojové studio ALTAR Interactive, a která má za sebou už dosti náročné období.

UFO: Aftermath zdroj: tisková zpráva Jednak jde o to, že než se titul vůbec dostal do rukou vývojářů z Altaru, jmenoval se úplně jinak a vznikal úplně jinde. Původními tvůrci byli Mythos Games a původní název hry byl Dreamland Chronicles: Freedom Ridge. Tato tahová strategie se poté, co Mythos Games zrušili její vývoj a začali na ní pracovat Altar Interactive, dočkala ještě dvou přejmenování a nakonec i změny vydavatele, jak se zdá. Vy co čtete náš web pravidelně a dlouho, už naprosto přesně tušíte, že jde o UFO. Nejdříve mělo toto přejmenování postihnout pouze první část názvu, tedy Freedom Ridge zůstalo zachováno, ale nakonec se tvůrci rozhodli pro úplnou změnu a nynější verze tak je - UFO: Aftermath. S tím vydavatelem se to má asi tak, že Dreamland Chronicles byl zpočátku vyvíjen pro společnost Virgin Interactive. Altar také nějaký čas měli smlouvu s tímto vydavatelem. Titus Interactive, která Virgin vlastní, se však hodlá v současné době angažovat spíše na konzolovém trhu a proto uvolila ukončit tuto smlouvu a dát Altaru šanci najít vhodnějšího, na PC trh orientovaného vydavatele.

UFO je složeno ze dvou výrazných částí - strategické a taktické. V té strategické části hry budete mít za úkol zvládat řídit celá svá území, základny, příjmy a komanda. V taktické části se budete muset v zájmu rozšíření svého území setkat v nebezpečných misích tváří v tvář s různými mutanty a vetřelci (celkem 25 různých druhů). Jak jistě víte již z našich dřívějších zpráv, právě okolo mimozemské lodě, se točí celý příběh. Ta na naši planetu snesla zkázu v podobě mraků plných zkázonosných výtrusů, jež se záhy v dešti dostaly i na povrch a zapříčinily masivní úhyn všeho živého.

Obrázek zdroj: tisková zpráva ALTAR Interactive vyvinuli pro taktickou část hry unikátní bojový systém zahrnující to nejlepší z jiných, jak tahových, tak real-time bojových systémů. Své rozkazy budete klást, když bude hra pozastavena, čímž se zdárně vyhnete zmatkům typickým pro real-time souboje. Jednotkám přitom budete moci dát celkem velice detailní příkazy a navíc vás nikdo ani nebude omezovat v tom, jaký čas tomu hodláte věnovat. Až prostě budete hotovi se svým plánováním, rozjedete akci. Ale i pak, když už bude hra spuštěna, ji budete moci kdykoliv zastavit, a popř. poupravit či úplně změnit původní příkazy. Hra se rovněž automaticky zastaví v případě, že se očekává nějaká důležitá událost. I tehdy můžete svá rozhodnutí ještě měnit.

Každá mise se bude odehrávat na zcela jiném, unikátně generovaném "bitevním poli". Protože tvůrci nepoužívají žádné předlohy a všechny lokace jsou skutečně úplně jiné, můžete hrát tu samou misi stále dokola a pokaždé vás bude čekat něco nového. Navíc se můžete těšit na rozmanitou faunu a architekturu podle toho, na kterém kontinentu se zrovna budete nacházet. Vaše mise budou také probíhat v různou denní dobu a na místech jako jsou města, džungle, poušť, hory, ad. Občas vás potrápí i sníh či déšť.

UFO: Aftermath bude striktně single-playerovou hrou (viz např. souhrn informací vyplývajících z veřejného chatu). V současné době je prý hotovo již téměř 70% hry. Přesné datum vypuštění titulu však bude oznámeno až poté, co se Altar upíše svému novému vydavateli. Předpokládá se ale, že by k vydání mohlo dojít na jaře 2003.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články