Nový Overwatch animák se věnuje Mei, zatímco Junkrat a Roadhog ukazují vlastní mapu
zdroj: tisková zpráva

Nový Overwatch animák se věnuje Mei, zatímco Junkrat a Roadhog ukazují vlastní mapu

24. 8. 2017 11:00 | Preview | autor: Adam Homola |

Blizzard se na Gamescomu předvedl ve velkém stylu, když si krom spousty stanic s hrami připravil i několik oznámení. Jedno z nich se týká multiplayerové střílečky Overwatch, jejíž hráči se dočkali nového animovaného filmečku, který je ze všech nejdelší, pojednává o Mei a vůbec se v něm nestřílí a nebojuje.

Podobně "pacifistický" byl i filmeček The Last Bastion, ale i do něj nakonec zvládli tvůrci vecpat krátkou bojovou scénu. Zatímco tentokrát, ve filmečku pojmenovaném Rise and Shine, žádná potyčka není. Největším nepřítelem pro Mei je totiž příroda samotná.

Mei je klimatoložka a zastihneme ji zrovna v době, kdy se zrovna neúčastní soubojů s ostatními hrdiny. Namísto toho zkoumá, bádá a vůbec dělá vědu na dobře známé stanici Ecopoint: Antarctica. Samozřejmě, ne všechno jde podle plánu. Něco se ošklivě pokazí a Mei se musí s novou situací vypořádat po svém. Jak to udělá a co se stane, to vám už prozradí video.

zdroj: Archiv

Rise and Shine není ale jediným videem, které tvůrci z Blizzardu během Gamescomu vydali. Je tu také dvojice videí, představujících novou mapu Junkertown, která je zasazena do Austrálie, ale namísto naleštěných budov a ikonického Sidney Opera House se dočkáte tamního zapadákova, který jako by z Mad Maxe vypadl.

Junkertown je domovem pro Junkrata a jeho věrného parťáka Roadhoga. Tahle dvojka vám proto novou mapu představí v dalším filmečku, tentokrát přímo v enginu hry. V něm má dvojice v plánu něco hodně nekalého, ale Junkrat je tak nadšený/hloupý, že to celé pošle do kopru…

zdroj: Archiv

Poslední nové video z Overwatch už není ze hry, ale spíše z kanceláří Blizzardu. Šéf vývoje Jeff Kaplan si po pár týdnech sedl před kameru a rozpovídal se o plánech pro kompetitivní sezóny, které čeká společně s šestou sezónou menší zkrácení - z původních zhruba tří měsíců na dva.

Vývojáři na základě testování a statistik zjistili, že jeden měsíc je málo. Kompetitivní režim proto nafoukli na tři měsíce, ale po čase vyšlo najevo, že ke konci už zájem o probíhající sezónu uvadá, a že tři měsíce jsou jednoduše moc. S šestou sezónou se tak najede na dvouměsíční systém, a pokud se osvědčí, zůstane i pro další sezóny.

Zkrácení s sebou nese i více kompetitivních bodů a odměn, ale dobrou zprávou je také menší zmírnění propadu skill ratingu. Například v Diamondu a výš už nebude potřeba odehrát týdně sedm her, nově bude stačit pět. Jistého zkrácení se v rámci kompetitivního módu dočkají také control mapy. Na nich se doposud hrálo systémem nejlepší z pěti, ale nově se najede i na systém nejlepší ze tří. Zápasy zde byly podle Kaplana prostě příliš dlouhé a úmorné, což by měl systém „do tří“ napravit.

zdroj: Archiv

S takovým balíčkem novinek a oznámení na Gamescomu lze čekat, že se tvůrci na nadcházejícím BlizzConu zaměří spíše na něco trochu jiného. Těžko po nedávném Doomfistovi očekávat takhle brzy nového hrdinu, a po Rise and Shine další filmeček. BlizzCon tak bude nejspíš ve znamení trochu jiných her, zatímco Overwatch tam, minimálně co do oznámení novinek, ustoupí trošku do pozadí. Uvidíme.

Nejnovější články