Odvážné hrátky s časem v Recoil Retrograd
zdroj: tisková zpráva

Odvážné hrátky s časem v Recoil Retrograd

9. 3. 2008 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Svrhněte diktátorský režim, změňte historii a zalétejte si v zepelínech v akci na Unreal Engine 3. DALŚÍ INFO

Hrátky s časem jsou zrovna v kurzu a na to sází i ZeitGuyz s jejich chystanou third-person akcí Recoil: Retrograd na Unreal Engine 3. Recoil proto, že k cestování časem budete potřebovat provázat dva předměty (jeden nadřazený druhému), Retrograd se bude jmenovat hlavní město oné futuristické metropole, očividně inspirované sovětským modelem pojmenovávání velkoměst po svých vůdcích. V této "dystopii" budou vládnout stárnoucí kardinálové, příslušníci organizace Gloria Mundi, disponující psychologickou nadvládou nad lidmi a armádou tzv. chronoassassinů, vracejících se zpět v čase a alternující historii ku prospěchu vlády.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Do této zvrhlé zábavy se zapojíte i vy, byť samozřejmě s opačným cílem: svrhnout totalitu. Podíváte se nejméně do tří časových rovin: v 18. století si zabojujete mušketou s bajonetem, v temném středověku pro změnu s mečem a kuší. Jakmile něco v historii změníte, budete se moci vrátit zpět do současnosti a snažit se změnu postřehnout. To samozřejmě neznamená jen slepé plnění dopředu zadaných úkolů: co když dostanete na výběr?

V jedné z misí se podíváte do Francie 18. století, kde Gloria Mundi usiluje o vraždu dvou významných osob. Protože obě akce probíhají zároveň, budete si muset vybrat: vydáte se zachránit doktora nebo vědce? Pokud pomůžete tomu prvnímu, přilepšíte vlastnímu charisma v budoucnosti, lidé vás budou poslouchat a dokonce se budete moci postavit do čela revolučního hnutí. Záchrana vědce sice nebude mít sociální dopad, zato doma v Retrogradu naleznete několik silných strojů Steamrigs, do nichž budete moci vlézt a použít je v další úrovni.

zdroj: Archiv


Recoil: Retrograd - první záběry z hraní

Retrograd bude po vizuální stránce připomínat mix Blade Runnera a City of Lost Children: neuvidíte tu spalovací motory ani mobilní telefony, zato bude celý svět prolezlý industriálními stroji, vozidly a davy zasmušilých a utlačovaných občanů. Kromě střelby a bojů na blízko si za zbraně budete moci brát předměty z vašeho okolí: urvat trubici a omlátit ji protivníkovi o hlavu, případně jeho tělo nechat rozdrtit pístem obrovské mašiny. Chybět nebude ani šplhání po průmyslových strojích, létání v cepelínech či možnost uschovat si v minulosti nějaký předmět/zbraň a po dvou stoletích se ji pokusit znovu vynést na světlo.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Recoil: Retrograd pochází z hlavy Mortena Iversona, který se podílel na scénářích Hitmana či Freedom Fighters. I díky tomu má o hru zájem nejedno filmové studio a pokud vše dobře dopadne, dočkáme se spolu s jejím vydáním i celovečerního snímku. V současnosti se hra nachází v preprodukci, absolvovala třičtvrtě hodinovou prezentaci pro vydavatele a vyjde pravděpodobně o Vánocích roku 2010 pro PC, X360 a PS3 - více v předchozích článcích:

Proti času a režimu v Recoil Retrograd  [19.2.2008 16:16 - levis]
Recoil Retrograd - o ambice není nouze  [30.4.2007 20:20 - korgull]
Další UE3 hra na cestě - Recoil Retrograd  [6.3.2007 21:21 - korgull]
zdroj: IGN

levis

Nejnovější články