Oznámení Wanted Weapons of Fate
zdroj: tisková zpráva

Oznámení Wanted Weapons of Fate

17. 7. 2008 9:09 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Pokračování stejnojmenného filmu od autorů PC verze Ghost Reconu, propojující krycí systém s bullet-timem. + OBRÁZKY

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Zatímco letošní stejnojmenný film byl postaven okolo vraždícího dua Angeliny Jolie a Jamese McAvoye, na veletrhu E3 oznámený herní doprovod sami vývojáři z GRIN (autoři PC verzí GRAW nebo Ballistics) označují za "Wanted 1.5". Ten ještě více rozvine příběh Wesleyeho, z něhož se ve hře stane hlavní hrdina, pátrající po odpovědích. Tentokrát sice o tom, kdo byla jeho skutečná matka, ale to neznamená, že pro to nebude muset zabít pěknou řádku lidí.

Autoři předvedli úroveň v letadle, v tu chvíli pochopitelně nacházejícím se ve výšce nějakých devíti kilometrů. Aby bylo jasno, bavíme se tu o akční hře, takže všechno se samozřejmě dávno pokazilo, pasažéři mrtví, kabina zdemolovaná, chodby nasáklé krví a hrdina Wesley s obyčejnou pistolí schovaný za vozíkem s občerstvením. A aby to neměl tak jednoduché, člověk, kterého měl Wesley za úkol odstřelit, už mezitím stihl vyskočit s parašutem ven, nechávaje letadlo jisté zkáze.

Použitý engine Diesel obsahuje krycí systém, který vás odmění za rychlou změnu úkrytů, tzn. přeběhnutí z jednoho k druhému. A protože často se budete schovávat za pojízdnými, zničitelnými nebo jinak "upravitelnými" objekty, užijete se s ním dost legrace. Jakmile se schováte, nad Wesleyeho hlavou se objeví ikonka reprezentující dvě tlačítka: při stisknutí toho prvního Wesley přeběhne k nejbližšímu dalšímu úkrytu (jako v Gears of War), kdežto ten druhý postavu donutí vyskočit do tzv. Assasin Time aneb zpomalené reality za bullet-timového efektu. A to rozhodně není náhodná paralela, protože Wesley bude občas skákat s dvojicí pistolí a nezaměnitelým výrazem tvrďáka z akčních filmů Johna Woo.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
E3 screenshoty z jiného levelu

Zpomalení je samozřejmě jen dočasné, proto bude třeba jej využívat střídmě. A zatímco jiné hry vás odmění za spojení několika útoků do jednoho komba, ve Wanted budete na stejném principu moci spojovat úkryty: při každém přeběhnutí vám totiž vzroste ukazatel Assasin Time, přičemž jakmile ho naplníte, budete moci opět vstoupit do bullet-timu. A jak nejspíš víte, pokud jste viděli film, vrahové dovedou dráhu kulky za letu ohýbat (viz obrázek), což přijde vhod především ve chvíli, kdy se nepřítel bude schovávat za rohem.

Postačí ihned po výstřelu stisknout to správné tlačítko a sami budete moci dráhu letu zakřivit až k vybranému protivníkovi. Zpočátku bude sice trvat, než to dostanete do rukou, ale po pár hodinách hraní nejen, že s touhle schopností budete zacházet, jako byste ji ovládali od kolébky, ale navíc přijdete na to, že v jedné dráze lze "zvládnout" i několik nepřátel naráz.

Výčet dalších vlastností hry by byl na dlouho, proto jen stručně: Wesley se dovede také přiblížit k protivníkovi a v duchu Solid Snakea mu přiložit nůž ke krku, načež jej buďto podřízne, nebo využije jako lidský štít a třeba se tak vyhne přestřelce s nepřáteli.

Wanted vyjde pro PC, PS3 a Xbox360 koncem roku, dost možná souběžně s vydáním filmu na DVD.
zdroj: IGN

levis

Nejnovější články