- Vývojáři se snaží prohloubit obtížnost, aby se stále jen nestřídala snadná monstra s těžkými, tudíž budete nacházet podstatně méně lahviček (které často zastoupí vysloužení si uzdravovací koule).
- Questy mají zpestřit hru pouze od samého klikání, proto budete v jejich rámci zachraňovat NPC, bránit monstrům v dosažení určitého bodu, závodit v dosažení nějakého místa atd.
- Oproti dvojce budete mít mnohem více místa v inventáři.
- Přibudou tzv. skillové runy, vylepšující skilly namísto zbraní.
páteční sada obrázků
- Ve hře se objeví i nějaký způsob vyrábění vlastních předmětů, tentokrát však jiným způsobem, než jakým je do sebe smíchala a zapracovala Horadrická kostka z dvojky.
- Tentokrát přijdou statistiky vhod všem postavám, např. čarodějníkům prospěje regenerování zdraví.
- Autoři ani tentokrát nebudou podporovat uživatelské modifikace.
- Uvažuje se o omezení jedné síťové seance na čtyři hráče maximálně, jinak se to prý zvrhne v úplný chaos, ačkoliv technicky by jich hra samozřejmě utáhla více.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Představena čarodějka z Diablo III [10.10.2008 21:21 - levis]
Na prahu Tristramu z Diablo III [3.10.2008 10:10 - levis]
Diablo III v podzimním světle [19.9.2008 09:09 - levis]
zdroj: BlizzCon