Po špičkách v nočním ghettu Velvet Assassin
zdroj: tisková zpráva

Po špičkách v nočním ghettu Velvet Assassin

20. 6. 2008 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Hrdinná odbojářka Violeta se ve stylu Splinter Cellu plíží nočním ghettem.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Flashbackovou third-person akci Velvet Assassin možná ti starší z našich čtenářů pamatují pod názvem Sabotage, od něhož vývojáři později upustili kvůli podobnému Saboteurovi od Pandemic. Asi nejlíp ji připodobnit k Splinter Cellu: budete se pohybovat tiše, plížit se k nepřátelům a tiše je odpravovat pomocí více než padesátky smrtících pohybů. Stejně tak budete mrtvá těla muset odtahovat, abyste nevzbudili zbytečnou pozornost.

Hrdina hry se sice nebude jmenovat Velvet, nýbrž Violeta, přece však alespoň jediný odkaz na nový název hry naleznete: kdykoliv se totiž ocitnete ve tmě, uvidíte kolem těla hlavní hrdinky prosvítat jakýsi fialový filtr (pro lepší orientaci a zvýraznění jejích obrysů). A to i v nově předvedeném druhém levelu, odehrávajícím se v jednom z přestupních nacistických kempů či chcete-li ghett, z nichž se zajatci převáželi do táborů vyhlazovacích.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Violette si musí proklestit cestu skrz stráže rozmístěné podél celého komplexu, přičemž některým snadno proklouzne, jiné podřízne svým nožem. A když půjde do tuhého, přijde na řadu injekce morfinu, najednou se zpomalí čas a Violette si bude moci své nepřátele vychutnat v bullet-timu. Nejen to: dokonce se zruší iluze snu a hrdinka se bude moci vrátit zpět do svého "hubu", tedy na svou smrtelnou postel o několik let později, kde Violette během hry postupně umírá a na své jednotlivé akce vzpomíná.

Jaký to bude mít praktický efekt zatím není jasné, osobně bych tipoval něco ve smyslu zachování zdraví, předmětů či možná checkpointů. Naopak, pokud se v bullet-timu rozhodnete zůstat a někoho zabijete, čas se vrátí do normálu a rázem budete zpět v ghettu.

Velvet Assassin se v současnosti nachází ve fázi alfa a dle zahraničních redaktorů má největší problémy s plynulostí frameratu, na čemž však autoři do podzimního vydání pro PC, Xbox360 a PS3 jistě zapracují - více v v předešlých článcích:

Tajné úkoly ze špionážní akce Sabotage 1943  [12.2.2008 17:17 - levis]
Sabotage 1943 aneb horečka 2. světové války  [23.8.2007 09:09 - levis]
Sabotage 1943 očima vývojářů  [21.9.2006 14:14 - korgull]
Sabotage 1943 odložena na leden  [9.8.2006 18:18 - korgull]
Stealth-akce Sabotage 1943 znovu ožívá  [12.5.2006 15:15 - korgull]
zdroj: IGN

levis

Nejnovější články