Podrobnosti o And Then There Were None
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o And Then There Were None

23. 2. 2005 17:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Pro příznivce díla spisovatelky Agathy Christie máme další informace o před nedávnem oznámené nové hře (zde), která nese název And Then There Were None a je vyvíjen na motivy stejnojmenné knihy (u nás známé pod názvem Deset malých černoušků).

Přesto, čtenáři románu by oproti těm, kteří ho nečetli, neměli mít při hraní žádnou zvláštní výhodu. Snad prý jen v tom smyslu, že jim bude povědomé prostředí. Hra vypráví příběh jedenácti navzájem neznámých lidí ocitnuvších se na vzdáleném ostrově (Shipwreck Island), kam je pozval stejný hostitel. Toho nikdo z nich nezná a navíc se ani nedostavil, takže zde celá skupina zůstala sama, odříznuta od světa. Atmosféra začne houstnout. Když jakýsi tajemný hlas začne každého z hostů obviňovat za činy jejich minulosti, dala by se krájet. Vrchol ale nastane v okamžiku, co je jeden host po druhém postupně vražděn.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Hráč se ujme role Patricka Narracotta, bratra převozníka z původní knihy. To, proč se Patrick vydal v bratrových šlépějích, je jednou z věcí, na které budete muset přijít. Především však ale budete muset odhalit identitu tajemného hostitele, skrývajícího se pod jménem U.N. Owen a zabránit vraždám. Tedy pokud to půjde. Vzhledem k rychlému spádu událostí budou všichni podezřívat všechny, podle čehož prý bude vypadat také vzájemná komunikace. Interface bude disponovat ukazatelem podezření, který bude představovat, co si jednotlivé postavy o vás myslí na základě vašich činů. Bude to ovlivňovat možnost výběru v dialozích. Každá postava bude ale mít i nějakou slabinu (pozitivní i negativní), na kterou budete moci zaútočit, v případě, že ji odhalíte. Interakce mezi aktéry se má měnit také den ode dne.

Jelikož jde o adventuru, asi vás nepřekvapí, že se zde kromě komunikace s NPC setkáte i s celou řadou různých hádanek. Ty by měly být logické a přímo spojené s příběhem. Rozhodně to prý nebude žádné skákání ani nic podobného. Některá puzzle nebudou mít bezprostřední efekt, zcela jasně se projeví až později během hraní. Co se týče prostředí, ve kterém se budete pohybovat, jak jsme zmínili výše, půjde o ostrov, dostatečně vzdálený od civilizace. Více než polovinu hry prý strávíte v sídle tajemného hostitele. Kromě těch, co s vámi přišli, nikoho jiného ve hře nepotkáte.

And Then There Were None je postavena na enginu zvaném 2.5D. Je to zřejmě proto, že používá 2D renderované pozadí a 3D modely postav. Tvůrci si prý hodně pohrávají s kamerou, aby vystihli správnou náladu scén, zvlášť, když se nálada všech lokací s každým dalším dnem pobytu na ostrově mění. Kvůli stupňování napětí prý využívají úhlů pohledů jako v Hitchcockových filmech. Svou úlohu zde sehraje také počasí. V současné době mají tvůrci hotovo asi 90 % herní struktury. Herní svět se pomalu stává hmotným a v plném proudu je i testování scén a kamery. Všechny hlavní dialogy jsou už prý rovněž hotovy. Vypadá to tedy, že by hra mohla vyjít letos v červnu. Žádné obrázky však bohužel k dispozici ještě nejsou.

zdroj: CGOnline

korgull

Nejnovější články