Podrobnosti o RPG Mistmare
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o RPG Mistmare

11. 12. 2002 11:11 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Taky vás někdy napadlo co by bylo, kdyby...? Se stejnou otázkou se dnes potýká poměrně dost vývojářských týmů, neboť se čím dál častěji objevují hry, které jsou dějem zasazeny do alternativní podoby světa.

MISTMARE zdroj: tisková zpráva Ne jinak je tomu u Mistmare, RPG poháněné Lithtech Jupiter enginem. Oproti jiným titulům vás však Mistmare nepožene do období 2. světové války, ale ještě hlouběji do historie, do středověké Evropy. Jak jste se mohli dozvědět už z našich dřívějších zpráv, hra pojednává o záhadné magické mlze, která se nad tímto kontinentem, resp. nad jeho částí, rozprostřela. Kdykoliv někdo zabloudil do této oblasti, začaly se z mlhy vynořovat ty nejděsivější kreatury pocházející z jeho nočních můr. Tyto bestie ztraceného chudáka buď přivedly k šílenství nebo i smrti. Hráč bude mít za úkol v roli mladého mnicha odhalit příčinu zdrcujícího dramatu a pokud možno se pokusit o nějakou nápravu.

V Mistmare nebude mít hráč šanci vytvořit si postavičku tak jako v jiných podobně zaměřených hrách. Svou cestu začne se základními statistikami a schopnostmi, které se hned od prvního okamžiku budou vyvíjet tím směrem, jaký hráč svým postupem určí. Pokud například bude hodně kouzlit, jeho hrdina bude vynikat právě v tomto oboru. Stejně tak nečekejte velký výběr hratelných ras. V Mistmare bude pouze jedna jediná, a to lidská. Tento titul nenabízí ani nic jako profese. Osobnost hrdiny naopak budete moci vyvíjet v různých aspektech - např. pokud budete chtít, aby byl silnější, pošlete ho pracovat do kovárny, vzdělání bude nabývat čtením knih, atd.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Vzhledem k zápletce můžete očekávat dvě lokace. Krajinu nezahalenou mlhou a bizarní místa nočních můr pod rouškou mlhy. Nezahalenou část Evropy se přitom tvůrci snažili vyvést věrohodně, dokonce prý studovali mapy ze 14. století. Celkem hra obsahuje 130 scén (exteriérů i interiérů) s rozličnou architekturou podle geografické polohy. V Mistmare se bude střídat den i noc, což se pochopitelně odrazí i na některých akcích, jako např. na tom, že obchody budou v noci zavřeny, po ulicích bude chodit méně lidí, za to více jich najdete v barech. Některé sub-questy dokonce mohou být vykonány pouze v noci.

Isador (náš hrdina) bude opatřen zbraní zvanou "Sharpness of Scythe". Tato zbraň mu umožní polapit kreatury do krystalů roztroušených všude okolo a znovu je pak vypustit, tentokrát už jako jeho spojenec. Různé krystaly dají chycené kreatuře jiné vlastnosti. Pokud je takové stvoření zabito v boji, navrací se do svého krystalu, kde dochází k jeho obnově. Rychlost léčby je přitom závislá nejen na monstru, ale opět také na krystalu. Občas se vám v bojích hodí i kouzla. Isador se bude učit bojovat ve čtyřech školách. Každá z nich ho naučí něčemu jinému a abyste se mohli zdokonalovat, můžete se do jedné školy vrátit vícekrát. Souboje jinak budou probíhat tahově.

Velice brzy by se mělo do světa dostat hratelné demo Mistmare poskytující několik hodin zábavy. Tvůrci ho již prý mají připravené, pouze už dokončují nějaké drobnosti. Také plná verze hry už je téměř hotova a prochází posledními kosmetickými úpravami. Přesné datum vydání však nebylo sděleno s tím, že se tyto informace budou sděleny v nejbližší době. Na oficiálních stránkách přitom lze vidět odpočet, který nyní říká, že do vypuštění zbývá už jen 7 týdnů, ale to je asi jen nějaká chyba. Další podrobnosti naleznete v rozhovoru na HomeLANu.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články