Podrobnosti o RTS Sparta: Ancient Wars
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o RTS Sparta: Ancient Wars

12. 4. 2005 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

O tom, že se chystá nová historická RTS s názvem Sparta: Ancient Wars jsme vás již informovali.

I o tom, že je jedním z jejích vývojářů Torsten Hess, kterého najdete podepsaného pod hrami série Settlers. Také jsme vám už přinesli několik prvních ukázek, naposledy na apríla. Dnes vám bohužel žádné další obrázky nenabídneme, zato pro vás ale máme nové informace vyplývající z dnešního rozhovoru na stránkách magazínu Computer Games. A ačkoliv jsme se v něm dozvěděli, že hlavním cílem tvůrců není poskytnout hráčům pouze další RTS, ale přímo skvělou hru se spoustou zábavy, jméno vývojářského týmu, který se tvorbou titulu zabývá, zástupce tiskové agentury stále záměrně neprozradil. K jeho odhalení by však mělo dojít už v brzké době.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Sparta: Ancient Wars má být prvním dílem plánované série her se zaměřením na historii. Inspirace historickými událostmi a fakty bude naprosto zjevná, ale nepůjde o jejich simulaci, takže se děj hry bude moci uchýlit poněkud jiným směrem. K dispozici budou tři kampaně, které budou navzájem provázány. Jednotlivé mise by se měly dosti lišit. Jedno budou mít ale společné, a to že se budou odehrávat v realistickém a věrohodném prostředí. Těšit se prý můžete na mise bojové, ekonomické, obranné i časově omezené. Jak už název titulu napovídá, hráč bude ovládat silné vojsko Sparty. Vedle Sparťanů se však ve hře objeví ještě další dvě frakce, jejichž totožnost taktéž nebyla prozrazena. Každá strana bude disponovat určitými speciálními jednotkami. Příkladem by mohl být lučištník, který bude moci střílet rychleji nebo na větší vzdálenost, než soupeřovy protějšky.

Zajímavým aspektem hry by měla být možnost měnit charakteristiky transportních jednotek sestavou jejich nákladu. Například, budou-li na palubě lodi lučištníci, jako celek bude tato jednotka schopna útočit na větší vzdálenosti; pokud budou na palubě dělníci, bude se pro změnu loď pohybovat rychleji; zatímco bude-li naložena katapulty, může posloužit i jako dobrý prostředek k obléhání. Kromě toho mají být jednotlivé postavičky nebo stroje na palubě zcela zřetelné, takže budete moci na první pohled dopředu odhadnout nepřátelskou jednotku. Jak to bude s multiplayerem, zatím není jisté. Hra je teprve na začátku svého vývoje a tak tvůrci zatím pouze zkoušejí možnosti svého enginu. Téměř jisté však je, že multiplayer bude. Také o editoru a modifikačních nástrojích tvůrci uvažují v pozitivním slova smyslu, i když v tuto chvíli nemohou nic slíbit. Více snad odhalí letošní E3. Na podrobnosti je ale i tak času dost, protože dříve jak příští rok se díla stejně nedočkáme.

zdroj: CGO

korgull

Nejnovější články