Základním kamenem chystané third-person sci-fi akce Fracture od LucasArts bude možnost deformovat terén přímo za boje, která se vojákům ve hře naskytne roku 2090 a zcela změní styl válčení. Několik využití v praxi bylo k vidění i na GDC '08, kde autoři předvedli třeba zvýšení terénu coby most přes širokou propast nebo naopak snížení půdy pod skupinou nepřátel, kteří se tak ocitli v důlku a hráč je z výšky snadno přestřílel.
Kromě obyčejných pušek a raketometů budete moci hodit třeba vortexový granát, který na okamžik vytvoří vír a vtáhne do sebe všechny předměty z okolí, ať už bedny, zbraně či nepřátele, načež to celé završí mohutnou explozí. Snad ještě důmyslnějším nástrojem pak bude Torpedo, které vystřelí raketu pod zemí a nechá jen na vás, kdy ji budete chtít vyhodit do povětří - třeba až se dostane pod nepřátelský bunkr.
Fracture vyjde nejdříve koncem léta pro X360 a PS3 - více v předchozích článcích.
zdroj: PR, 1UP