Pohled do pozadí vzniku The Sims Online
zdroj: tisková zpráva

Pohled do pozadí vzniku The Sims Online

29. 11. 2002 9:09 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Americký GameSpot se v noci na dnešek blýsknul jedním z dalších velmi zajímavých materiálů, které z něj dělají nejlepší herní magazín na světě.

The Sims Online zdroj: tisková zpráva Konkrétně se jedná o asi dvacetistránkový speciál od Geoffa Keighleyho o vzniku simulace reálného života The Sims Online v kalifornských studiích Maxisu. Pokud umíte obstojně anglicky a jste ochotni věnovat pár desítek minut (jen to nejdůležitější) nebo několik hodin (kompletní článek) na vzdělávání o tom, jak vše v herním průmyslu chodí, určitě nebudete litovat. Odměnou vám bude to, že se mimojiné dozvíte, jak a kdy legendární designér Will Wright vymyslel bestseller The Sims, že původně chtěl raději vytvořit SimCity Online, kolik to vše stálo (cca 25 milionů dolarů), co si od celého projektu v počátcích sliboval, na jaké skupiny hráčů chtěl apelovat nebo čím se hra odlišuje od ostatních online titulů (hráči zde nejsou odměňováni za zabíjení, ale naopak za svou kreativitu).

Dále se na GameSpotu dočtete o tom, proč The Sims Online musely být na podzim loňského roku kompletně předělány po programové stránce (3 miliony řádků zdrojového kódu), jaká úskalí v sobě skrýval betatest, v němž si příliš mnoho hráčů založilo domácí pizzérii kvůli snadnému vydělávání peněz, nebo jaké má obavy (příliš mnoho času stráveného hraním na úkor jiných aktivit, nárůst rozvodů) a naopak naděje (odbourání ostychu ke komunikaci, více svateb, přenesení žánru do mainstreamu). Pokud si totiž The Sims Online koupí jen 10% všech majitelů The Sims, bude to číslo dvakrát větší než celkový počet hráčů nejrozšířenějšího MMORPG EverQuest.

V současné době probíhá finální vylaďování, aby hra mohla definitivně vyjít v USA 17.prosince a v západní Evropě 31.ledna 2003. Samotný Will Wright ví, že pro něj a celý Maxis tím vývoj The Sims Online zdaleka nekončí. Naopak hovoří o tom, že teprve pak začne nová éra a že bude mít o zábavu až do smrti postaráno, neboť je velmi zvědav, jak se bude online svět pod vlivem skutečných lidí a jejich činů vyvíjet. Navíc se mu už nyní v hlavě honí myšlenky, jak svůj simulátor reality v budoucnu vylepšit nebo rozšířit.

zdroj: BluesNews

jd

Nejnovější články