Natáčení Kingdom Come bylo zřejmě téměř pro všechny novou zkušeností. Jak pro vývojáře ze studia Warhorse, kteří si „doma“ postavili vlastní studio pro motion capture, tak pro herce přinucené navléknout na sebe směšné černé trikoty a mlátit se po hlavě pěnovými tyčemi. Z rozhovorů však vyplývá, že si to všichni náležitě užili.
Samozřejmě muselo pomoci, že mnozí z nich již mají s herním průmyslem zkušenosti – ať už Blessed, vypravěč v Rome: Total War, tentokrát v roli inženýra Konráda Kyesera, nebo Tom McKay, zodpovědný za hlas hlavního hrdiny Jindřicha, který si vysloužil ostruhy v RPG Venetica.
Ačkoli jim jejich vlastní domácí studio leccos umožnilo, v lecčems naopak vývojářům nadělalo vrásky. Tahle technologie například nemá ráda, když se herci dotýkají jeden druhého. No jo, jenže při simulaci bojového střetnutí je přece škoda každé rány, která padne vedle! Na videu je ovšem krásně vidět, jak se herci naučili svůj úder zastavit před dopadem, a jak se popasovali i s dalšími limitacemi, například s neexistencí kulis, na které zírají jejich postavy ve hře.
zdroj: Archiv
Do příběhové části Kingdom Come: Deliverance rozhodně tvůrci vložili spoustu práce. Teď je ještě potřeba, aby do sebe jednotlivé části zapadly, a hlavně aby se to celé dobře hrálo. Pak teprve se všechny ty desítky hodin psaní a natáčení bohatě vyplatí.