Nikdy totiž neexistuje jediný způsob jak daný problém vyřešit, protože skoro pokaždé můžete přijít na jiné řešení. Hlavním rozdílem oproti klasickým plošinovkám je možnost ovládat každou končetinu ústředního hrdiny Boba zvlášť, nezávislé na těch zbývajících. Po prostředí a objektech tak můžete dost podivně lézt, všeho se chytat, za všechno tahat a ono se nakonec něco stane.
Právě vzhledem k netradičnímu pojetí fyziky pohybu a vůbec designu úrovní by mohla být nemalým lákadlem hry znovuhratelnost, k níž přispívá i kooperativní režim pro dva hráče. Ten nemusíte zakládat nijak zvlášť, kamarád se může jednoduše a okamžitě připojit do vaší rozehrané hry a pak můžete blbnout společně.
zdroj: Archiv
To ostatně ukazuje i startovní trailer, kde vidíte jak společné řešení problémů, tak trochu té nezbytné kooperativní škodolibosti. Svým pojetím fyziky a vůbec pohybu postavy připomíná Human: Fall Flat starší Gang Beasts. To je sice v jádru úplně jiná hra a o kooperaci tam už vůbec nejde, ale podobnost je jasná na první pohled. Human: Fall Flat je venku sice teprve pár dnů, ale už si na Steamu stihla získat převahu pozitivních uživatelských recenzí.