Někteří novináři v rozhovorech rádi vývojářům lichotí, jiní si neberou servítky a dle kréda "redaktor coby zprostředkovatel mezi hráči a autory" mluví bez obalu a neberou si servítky. Ideálním příkladem toho druhého přístupu je
rozhovor GameInformeru s manažerem Topware ohledně jejich chystaného RPGčka Two Worlds: The Temptation, kdy většinu času novinář vypočítává špatnosti v jedničce (72%, mega-recenze) a dotazovaný přitakává, všechno uznává a nikdy nezapomene dodat, že vývojáři už se poučili a tentokrát to bude mnohem lepší. Kamenem úrazu prvního dílu ve zkratce bylo, že si autoři vzali příliš velké sousto a ještě pár měsíců před vydáním přidávali další a další vlastnosti, které už se nestihly pořádně otestovat a doladit.
Pokračování přinese několik novinek v bojovém systému: ručně budete moci blokovat nepřátelské útoky a odzbrojování protivníka bude tentokrát doplněno patřičnou animací, kdy mu meč skutečně vyrazíte z rukou (byť se totéž občas přihodí i vám). Kompletně přepracovány budou i boje na koních, kde přibudou nové animace a postavička tentokrát ucítí, když ji nepřítel zasáhne. Na alchymii si hráči většinou nestěžovali a v tomto ohledu tedy vše zůstane při starém, jen výsledek jednotlivých pokusů má být dopředu snáze předpokládatelný.
Celý rozhovor čtěte zde, Two Worlds: The Temptation nakonec vyjde pro PC a X360 na podzim - více v předešlém zpravodajství.