Povídání o tycoonu Wildlife Park
zdroj: tisková zpráva

Povídání o tycoonu Wildlife Park

30. 7. 2003 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Budovatelská strategie Wildlife Park se u našich německých sousedů stala poměrně velkým hitem a Koch Media již brzy vydají i její anglickou verzi.

Wildlife Park zdroj: tisková zpráva O tom, co všechno nám tento tycoon nabídne, si na GamersHellu povídali s designerem Matthiasem Korandou. Ústředním tématem Wildlife Park se stane budování a správa ZOO (či spíše safari) s 45ti druhy různých exotických zvířat. Původní nápad spatřil světlo světa nekdy v létě 1999, smlouva s publisherem byla podepsána za necelý rok poté a dalšího dva a půl roku trval samotný vývoj. Pokud vám na první pohled příjde titul stejný jako Zoo Tycoon od Microsoftu, vězte, že Wildlife Park má nabídnout mnohem realističtější simulaci, především co se týče chování zvířat. Různá umělá inteligence u různých živočichů, různé druhy reakcí atd.

Hra bude také bohatší - více předmětů, doplňků a dekorací, více herních možností, větší nápaditost. Jen pro pomoc v ZOO si budete moci vybrat z deseti kategorií zaměstnanců, starajících se o dílčí práce v chodu zahrady. Cílem Wildlife Parku je pochopitelně udržet co nejšťastnější všechny - zvířata, návštěvníky, zaměstnance a především sebe sama při hraní. K splnění toho posledního úkolu by měly posloužit čtyři tutorialy a 16 misí, umístěných do různých prostředí všude po světě. Ne všechny z nich budou pochopitelně přímo o budování, tvůrci z německého NovaTrixu nasadili i originální a trochu ulítlé scénáře z pouště nebo oblasti za polárním kruhem. Wildlife Park vyjde v Británii v září, v Americe se dostane na trh v říjnu.

kate

Nejnovější články