První střípky o Need for Speed: Underground 2
zdroj: tisková zpráva

První střípky o Need for Speed: Underground 2

16. 4. 2004 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

O komerční úspěšnosti loňských závodů Need for Speed: Underground není pochyb, jen v Německu se verzí pro všechny platformy prodalo více než 500 tisíc kusů, takže v celosvětovém součtu by to mohlo být pěkných pár milionů.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Vznik dalšího dílu tedy dává logiku a ještě nedávno jsme kvůli registraci domény měli za to, že se bude jmenovat Most Wanted. Ale z včerejšího (nyní odstraněného) chatu s asistentem producenta Scottem Nielsenem z Electronic Arts vyplynulo, že pokračování ponese jednoduchý název Need for Speed: Underground 2. Hra bude oficiálně oznámena za měsíc na výstavě E3 a vyjde zřejmě na podzim, ale pár střípků o její náplni víme už nyní (thx M@ster).

Osmé NFS bude oproti svému předchůdci obsahovat širší spektrum vozů, které by se měly chovat více realisticky díky zdokonalenému fyzikálnímu modelu, i když tvůrci jedním dechem dodávají, že stále spadá do kategorie arkád. Potěšující je informace, že automobily se nešetrnou jízdou mnohem více poškodí, což se prý stane vzhledem k vysokému počtu upgradů dost záludné. Nově se setkáme i se závody za denního světla v několika různorodých velkoměstech s rušným provozem na silnicích a dálnicích. Na četné žádosti hráčů by v Underground 2 neměla chybět možnost uložit záznam (replay), vypnout kolize nebo spectator/observer módu a kompletně byl předělán chat s menšími fonty.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Multiplayer má narozdíl od jedničky umožňovat závodění více než čtyř lidí současně, ale už nebude fungovat kompatibilita mezi PC a konzolovými verzí, protože vývojářům znemožňovala síťovou hru průběhem času vylepšovat. Editoru tratí pro Need for Speed se asi ani tentokrát nedočkáme, neboť nástroje pro jejich vytváření jsou poměrně složité a veřejnost by s nimi neuměla zacházet. Co se týká podpory přídavných modů, přetrvává starý problém získat souhlas od velkých automobilek, kterým se nezamlouvá situace, že by jejich licencovaná vozidla mohl kdokoliv kompletně upravovat dle své libosti.

A když už je řeč o Electronic Arts, hodí se na tomto místě zmínit nově spuštěnou homepage české pobočky na adrese Czech.EA.com (thx LeClair). V příjemném designu tam naleznete kontakt na technickou podporu, linky na domácí fanouškovské stránky nebo oficiální weby her (mj. UEFA EURO 2004 či Harry Potter), sekci downloadů nebo přehled novinek a posledních produktů, kde je trochu škoda, že se z menu nedá dostat na jejich kompletní seznam (lze je pouze nechat vypsat přes vyhledávání po výběru žánru). Český popis her od EA je občas úsměvný, jako by text překládal člověk úplně mimo herní branži (typicky třeba anglické slovo "franchise" vždy uvedené jako "koncese" namísto zažité "série" nebo již dříve zmiňované "provádění přepadení nepřátelských vojáků ze zálohy z hustého listoví" :)

zdroj: fansite, ICQ

jd

Nejnovější články