PvP rozšíření pro Ghost Recon Wildlands můžete testovat od 10. října
zdroj: tisková zpráva

PvP rozšíření pro Ghost Recon Wildlands můžete testovat od 10. října

1. 10. 2017 15:01 | Preview | autor: Adam Homola |

Beta testování Ghost War je u konce a vydání plné verze se blíží. Řeč je o PvP rozšíření pro jednu z nejprodávanějších her minimálně první poloviny letošního roku, Ghost Recon Wildlands. Válku Duchů rozpoutá Ubisoft už 10. října na všech platformách, a to formou bezplatného updatu pro všechny majitele původní hry.

Ubisoft se v minulosti nechal slyšet, že vydáním Ghost War podpora Wildlands rozhodně nekončí. Samotný Ghost War se bude postupně rozrůstat o nový obsah (mapy, třídy…) a jistě dojde také na ladění balancu. PvP tu totiž stojí a padá na několika specifických třídách a jakkoliv sice proběhla beta, podobné věci mají k pomyslné dokonalosti při spuštění vždycky daleko.

Pro Wildlands to ale nebude konečná ani co do nových módů. Máme se prý těšit na další, zatím neoznámené módy a já jsem pořád přesvědčen, že jeden z nich, na kterém už Ubisoft pracuje, bude zdejší variace na Battle Royale. Musí být.

zdroj: tisková zpráva

Připomeňme, že Ghost War je týmový deathmatch pro dva týmy po čtyřech hráčích. Patrik vám už nedávno přestavil třídy Sniper, Scout a Pointman a Ubisoft se konečně uráčil publikovat videa ostatních tříd.

Nově se tak můžete podívat, jak v akci vypadají třídy Assassin, Sentinel, Diversionist, Medic, Tech, Ranger, Tank, Artillery a Enforcer. Tříd není málo, další budou přibývat, ale jak se můžete přesvědčit z přiložených videí, zase tak velké rozdíly mezi nimi nebudou. Respektive budou, ale nepočítejte s tím, že by každá třída měla hromadu unikátních schopností. Většinou má jednu či dvě, plus jiné zbraně a oblečení či brnění.

Například Diversionist umí nepřátele hezky rozptýlit pomocí speciálního drona vydávajícího zvuky střelby. Stealth maskování navíc jakýmkoliv nepřátelům znemožňuje jeho detekci. Společně s Diversionist by mohl dobře fungovat Assassin – vysoce mobilní stealth zabiják, který vyniká především na krátké vzdálenosti. Jeho velkou výhodou je navíc imunita vůči označení nepřátel, kteří jsou od něj dál než 50 metrů. Snipeři ho tak sice mohou vidět, ale už ho neoznačí.

zdroj: tisková zpráva

Sentinel je pak něco mezi scoutem a sniperem a má pastičku jako dělanou na Assassina. Může totiž určit oblast, ve které se první nepřítel automaticky označí. Tech zase nepotěší všechny hráče, co mají rádi přehled o situaci. Vládne rušičkou signálu, kterou když nezničíte, můžete svého věrného drona klidně nechat zabaleného v baťohu.

Nejméně zajímavý ze všech mi přijde Ranger. Jde totiž o obyčejného univerzálního vojáka, který jako jediný ze všech může nosit odstřelovačku i kulomet najednou. Tím ale jeho „schopnosti“ končí a my radši popojedem. Medik je sice jasný hned podle názvu, ale padlé spoluhráče nemusí křísit ručně a na místě činu. Může tam poslat svého léčivého drona a z bezpečí krytu tak klidně rozhodnout bitvu ve prospěch vašeho týmu.

Opakem je Tank, kterého v krytu opravdu nenajdete. Má to nejlepší brnění, vydrží nejvíc a může ze svých spoluhráčů odstranit nepřátelské označení. Tím lze strhnout pozornost druhého týmu na sebe, a zatímco to dostáváte zbraněmi ze všech stran, může zbytek vašeho týmu v klidu pracovat. Na předních liniích najdete také Enforcera, který svojí střelbou dokáže „vypnout“ nepřátele i z dálky.

zdroj: tisková zpráva

Soustavnou palbou totiž uvede zacíleného nepřítele do stavu „Suppressed“, kdy nemůže střílet a má rozmazaný obraz. Poslední třídou je pak Artillery. Ta má drona schopného přivolat dělostřeleckou palbu na určité místo. Netřeba už dodávat, že pokud se na tom místě nacházíte, nejspíš to nepřežijete.

Je možná trochu škoda že Ghost Recon Wildlands neobsahovala Ghost War, či jiný PvP mód už při vydání, ale lepší pozdě nežli později. Wildlands se bude pravděpodobně řadit mezi nejprodávanější hry celého letošního roku, a i když základní hra zrovna bez chyb nebyla (viz recenze), má solidní střílení, fajn stealth a obří svět s velkým potenciálem.

Ten pomůže naplnit jak Ghost War, tak budoucí zatím neoznámené módy. Osobně si stále myslím, že jedním z nich musí být i nějaká variace na Battle Royale, který by do Wildlands sednul, jako... víte co. Do té doby se budete moct v rozlehlé virtuální Bolívii střílet s kamarády v Ghost War, nebo s nimi naopak spolupracovat v už několikrát masivně updatované kooperativní kampani.

Ta dává s relativně novým obtížným systémem desítek Tierů větší smysl než kdy dříve. Ono bude vůbec zajímavé sledovat jak dlouho a jak moc bude Ubisoft Ghost Recon Wildlands vylepšovat, rozšiřovat a ladit. Základ, na kterém mohou stavět klidně i několik let, je solidní.

Nejnovější články