Za tým vývojářů o ReCore hovoří Keidži Inafune a Mark Pacini a vedle toho, že rozebírají zmíněný E3 trailer, tak také konečně přidávají něco málo informací navrch a můžeme si tak udělat komplexnější obrázek o tom, o čem vlastně post-apokalyptický ReCore bude.
Příběh vypráví o dvou frakcích robotů – jedna (ti modří) chtějí, aby se na planetu navrátila lidská civilizace, ta druhá (ti červení) si pak něco takového naopak nepřejí vůbec. Ve hře budete ovládat osamocenu dívku ve světě, ve kterém již mnoho lidí ani není a která bude bojovat nejen s nepřáteli, ale také s prostředím vlastním. V ukázce spatřená bouře není jen efektním nástrojem scénáristů, ale rovněž také designérů.
Každá písečná bouře totiž svět i herní mapy pozmění a každá taková bude mít přímý vliv na hratelnost po následující okamžiky. Tedy alespoň do doby, než dorazí opět další a nezmění prostředí znova. Na komentovaném videu můžeme také vidět, že přenesení orbu z padlého druha do nového těla přenese i jeho vědomí a citové pouto hlavní hrdinky a jejího věrného společníka by tedy narušeno být nemělo. Obdobným způsobem pak půjde recyklovat i orby z padlých nepřátel – ty půjde buďto využít k vylepšení vlastního orbu, nebo například k využití do jiného robota.
zdroj: Archiv