ReCore vypráví o boji dvou robotických národů o osud lidstva
zdroj: tisková zpráva

ReCore vypráví o boji dvou robotických národů o osud lidstva

23. 6. 2015 11:47 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Příjemným překvapením E3 konference Microsoftu bylo i odhalení nového titulu Keiji Inafuneho a jeho týmu. Ti si na výstavu přivezli ReCore, akční sci-fi adventuru vyvíjenou v kooperaci studii Comcept a Armature, kteří stojí například za tituly jako jsou Metroid Prime či Mega Man. Titul by měl exkluzivně na Xbox One vyjít v průběhu příštího léta, již nyní se však můžeme podívat nejen na atmosférický trailer, ale také na to, co o hře tvrdí samotní tvůrci.

Za tým vývojářů o ReCore hovoří Keidži Inafune a Mark Pacini a vedle toho, že rozebírají zmíněný E3 trailer, tak také konečně přidávají něco málo informací navrch a můžeme si tak udělat komplexnější obrázek o tom, o čem vlastně post-apokalyptický ReCore bude.

Příběh vypráví o dvou frakcích robotů – jedna (ti modří) chtějí, aby se na planetu navrátila lidská civilizace, ta druhá (ti červení) si pak něco takového naopak nepřejí vůbec. Ve hře budete ovládat osamocenu dívku ve světě, ve kterém již mnoho lidí ani není a která bude bojovat nejen s nepřáteli, ale také s prostředím vlastním. V ukázce spatřená bouře není jen efektním nástrojem scénáristů, ale rovněž také designérů.

Každá písečná bouře totiž svět i herní mapy pozmění a každá taková bude mít přímý vliv na hratelnost po následující okamžiky. Tedy alespoň do doby, než dorazí opět další a nezmění prostředí znova. Na komentovaném videu můžeme také vidět, že přenesení orbu z padlého druha do nového těla přenese i jeho vědomí a citové pouto hlavní hrdinky a jejího věrného společníka by tedy narušeno být nemělo. Obdobným způsobem pak půjde recyklovat i orby z padlých nepřátel – ty půjde buďto využít k vylepšení vlastního orbu, nebo například k využití do jiného robota.

zdroj: Archiv

Nejnovější články