Red Alert 3 - spousta dalších podrobností
zdroj: tisková zpráva

Red Alert 3 - spousta dalších podrobností

25. 2. 2008 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

O čem se po přečtení PC Gameru a PC Zone začalo mluvit? O dějišti misí, odlišnosti Japonců, kooperaci v MP či zmrazující helikoptéře.

Pár týdnů po východoevropských časopisech zjistily nové informace o Red Alert 3 ty britské, konkrétně PC Zone a PC Gamer. O čem se nejen ve fanouškovské komunitě začne po přečtení jejich preview mluvit?

  • Každá ze tří singleplayerových kampaní bude mít 8-10 misí. Ta japonská se však odemkne až po dokončení spojenecké a ruské kampaně. Žádné podpůrné frakce (ala C&C3: Kane's Wrath) se zde nevyskytují.
  • Dějištěm misí San Diego, Santa Monica, poloostrov Cape Cod ve státě Massachusetts, Amsterdam, Velikonoční ostrovy, německé město Heidelberg a okolí japonské hory Mount Fuji.
  • Japonci jsou vůbec nejsilnější stranou na vodě, ale na druhou stranu nebudou disponovat tradičním pozemním letištěm (narozdíl od obou soupeřů). Možnost postavení báze na vodě jinak má motivovat hráče k většímu využívání letadel.
  • Flexibilita obojživelných jednotek (přepínání mezi pohybem na souši a na vodě probíhá automaticky) je vykoupena jistými omezeními v palebné síle.
  • V celém Red Alert 3 je méně jednotek obdařených vícenásobnými speciálními schopnostmi než tomu bylo v Command & Conquer 3. Na druhou stranu, každá jednotka má mít nějakou tu hlavní a vedlejší schopnost.
  • Představeny nové jednotky: spojenecká Cryo helikoptéra (dovede zmrazit nepřátele a pak je i zmenšit - inspirace v Duke Nukem 3D?) a apokalyptický tank (doslova do sebe vsaje jednotky magnetem), ruští pěšáci (mohou házet molotovy koktejly), ponorka Stingray (jejím sekundárním módem je elektrická rána) a polární medvědi. Chybět samozřejmě nebude ani Tanya.
Obrázek zdroj: tisková zpráva
  • Okénko v rohu obrazovky ukáže aktuální stav umělé inteligence a umožňuje dát čtyři příkazy: útočit/bránit nějakou jednotku nebo lokaci, zastavit a pomozte mi.
  • Hra je ve vývoji delší dobu a záměrem bylo vytvořit co nejdříve všechny jednotky, aby se mohlo začít testovat jejich balancování v multiplayeru, což už nyní probíhá a neodvíjí se přísně pouze od pravidla kámen-nůžky-papír.
  • Příklady využití kooperace v síťové hře: poslání jednotek někam spřáteleným transportem, využití letiště a opravárenského přístavu spřízněné strany. Také budete moci darovat spoluhráči jednotky, ale peníze mu převést nepůjdou.
  • Time Bomb může být v MP chronosférou poslána do nepřítelovy základny a v tu samou chvíli to může udělat on vám.
  • Typické multiplayerové bitvy mají trvat zhruba 20-30 minut.
  • Herní univerza s tibériem nebudou s Red Alert nijak propojena.
  • Poprvé oficiálně zaznělo předpokládané datum vydání: zima (tzn. začátek roku 2009 - zde asi záleží na tom, kdy bude hotovo tématicky podobné Tiberium).
Více o Red Alert 3 pro PC v našem preview a navazujícím článku o specialitách jednotek.
zdroj: fansites, diskusní fóra

jd

Nejnovější články