Remedy vysvětluje fungování seriálu v Quantum Break
zdroj: tisková zpráva

Remedy vysvětluje fungování seriálu v Quantum Break

24. 6. 2013 9:56 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Bude mimo hru. Bude ve hře. Bude jen na Xbox One. Bude v televizi. Milion spekulací kolem exkluzivity Quantum Break od Remedy ukazovalo, jak nikdo vlastně neví, jak bude vypadat finální podoba seriálu, který bude doprovázet hru. Nebo spíše onu interaktivní složku, které říkáme hra. Tedy nikdo kromě Remedy, kteří se konečně rozhodli podělit se s námi o informace.

Zprvu znělo stále trochu zmateně prohlášení, že s koupí hry dostanete první sezonu hry Quantum Break a seriálu, ale následně se vše vysvětlilo. „Zahrajete si epizodu hry, která má určité klíčové body a nutnosti volby. Na konci se vám odemkne jedna epizoda seriálu. Podíváte se na ni a uvidíte zde reflektované volby, které jste učinili ve hře. Uvidíte ale i věci, které vám pomohou v dalším hraní a dají vám nápovědu, jak najít další obsah. A pak se zase vydáte hrát další epizodu hry, a tak dále“.

Samotný seriál prý ale nebudete muset sledovat, pokud nebudete chtít. Celé epizody budete moci přeskočit a pokračovat dál ve hře, případně si seriál prohlédnout zpětně. Bude jen na vás, jak si určíte tempo hraní a formu „své zábavy“.

Pro Remedy nejde vlastně o nic nového, s metodikou televize uvnitř svých světů koketovali v Max Payne i Alan Wake, ale tentokrát vše dotáhli do extrému, kdy se budou obě média navzájem ovlivňovat.

Celkovým cílem Remedy je prohloubit naše zapojení do příběhu a vlastně celý zážitek. Napomoci by jim v tom měl i nový engine jménem Northlight. Ten by měl zvládat vše, co má next-gen technologie umět, tedy perfektní motion capture, povrchové snímání a 4D skenování. Důkazem toho, jak moc technologie obecně pokročila, je i fakt, že nyní je třeba herce, kteří nemají zkušenosti s motion capture systémy instruovat, aby nepřehrávali, protože mají pocit, že se něco v procesu zaznamenávání „ztratí“.

Nejnovější články