Hororová survival FPS Dead Island vzniká ve studiích polského Techlandu (autorů Call of Juarez) již třetím rokem a nejen proto si zaslouží připomenutí. Ideální příležitost pro to poskytuje trojice obrázků a rozhovor s Pawlem Kopinskim, z něhož jako obvykle vybíráme to nejdůležitější:
- Nejtypičtějším zombíkem ve hře klasický model od George Romera, tzn. oplzlá a hnijící kostra s limitovanou inteligencí a zásobou strašidelných jeků a skřeků.
- Častá interakce s ostatními obyvateli ostrova, s nimiž budete moci uzavírat pakty, zradit je nebo na ně dokonce poslat monstra - lidé si to však budou pamatovat a v budoucnu vám podobná rozhodnutí třeba zkomplikují život nebo odepřou výhodný quest.
- Otevřený herní svět s téměř celým ostrovem přístupným od samotného začátku a spoustou míst, kde se budete moci poflakovat, vyhledávat nepovinné úkoly apod.
- Častými nepřáteli skupinky pomalých zombíků, při bojích proti lidem budete muset osvědčit jinou taktiku (ti budou totiž spolupracovat, krýt se apod).
- Zbraněmi povětšinou libovolné předměty z okolí (např. kuchyňský nůž nebo LCD monitor), protože ostatní přeživší již vysbírali všechny pistole.
- Různé druhy poškození, od vnějších (nepronikajících pod kůži) až po vnitřní zlomeniny apod.
- Chrome Engine 4 s dynamickým osvětlením, volumetrickými plyny i pokročilou mimikou obličeje.
- Bez multiplayeru.
Dead Island aneb i zombíci mají paměť [5.10.2007 10:10 - levis]
Až do masa v hororové akci Dead Island [31.8.2007 10:10 - levis]
Dead Island - prázdniny změněné v noční můru [8.8.2007 19:19 - korgull]
Island of Living Dead (Dead Island) žije [22.5.2006 21:21 - korgull]
Island of Living Dead (Dead Island) - je to horor [7.6.2005 18:18 - korgull]
zdroj: IGN, homepage